Babyshower

Mijn schoonzus vroeg wat we allemaal nog nodig hadden voor ons kleine meisje. Ik denk dat mn babyshower eraan zit te komen?? maar iemand nog leuke, handige spullen wat je niet kan missen of waar je niet genoeg van heb. Of wat iets anders leuks/handigs ?
 
Ik zou een wat groter cadeau noemen, wat je over een tijdje nodig hebt, zoals een fietsstoeltje, een loopfietsje of zwembadje voor in de tuin/op t balkon?
 
Het is persoonlijk: Ik ben juist van de kleine dingetjes wat ik leuk vind. Dingetjes voor in bad, speelgoed, rompertjes (gaf zelf de maat en merk op) en al zulke dingen.
 
Rompers (zeker met de zomer in aantocht, hebben ze soms niets anders aan..) en hydrofiele doeken kan je ook nooit genoeg van hebben. Dus dat is altijd goed!
Of wat kleine speeltjes, zoals een goede rammelaar, zo'n toren van blokken in verschillende maten die op elkaar passen, badspeeltjes etc. 
Of als je aan kleertjes denkt, zal ik een iets grotere maat vragen (niet 50 en niet teveel 56). Dit hebben ze heel kort aan en krijg je vaak ook van kraamvisite.. 
 
Terug
Bovenaan