babyshower!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames!

Ik ben van plan om samen met een vriendinnetje een 'babyshower' te organiseren. Een mooi moment om iedereen te zien en nóg meer kadootjes te krijgen .
Wie heeft ervaring met babyshowers?? En heeft iemand leuke ideeën voor wat betreft activiteiten of spelletjes?

Ik ben benieuwd naar tips!

Groetjes
Astrid
33 weken 6dgen

hoi,

even googlen zou ik zegggen.

Groetjes,

Melanie (33 wkn+3 dg)

He hoi,

Is het al wat gevorderd met je babyshower??? Leuk he dat organiseren?!

Tja het ligt er aan wat je natuurlijk zoekt? Hou je van zelf knutselen of wil je het kant en klaar vanuit de winkel kopen? Wil je een bepaald thema er aan geven? Uiteraard gaat het om de baby-meisje of jongetje, maar wil je iets terug laten keren?

Maak er bijv. een soort high tea van is mijn suggestie.Kleine hartige sandwiches, kleine slagroomsoesjes, chocola en/of mini tompousen. Ice tea, allerlei soorten thee.

Veel goedkope dingen kan je bij Xenos, Hema, Zeeman of Kruidvat enzo halen.  

Wat dacht je van kleine sokjes die je vult bijv. met een sinterklaas chocola man het lekkers is voor de gasten en de sokjes voor de eregast!!!

Luiertaarten zijn ook altijd leuk om te geven of cadeau te krijgen. Je kan ze zelf heel makkelijk maken, maar ook zo kant en klaar kopen.

succes!! Laat me weten wat je gedaan hebt, is leuk om te horen!!! en wie weet doe ik zelf ook weer ideeen op!!

Hoi hoi

Leuk idee?

Wat wil je precies zelf?

Een suggestie is een high tea, met kleine sandwiches makkelijk zelf te maken met wit-bruin brood en beleg (hou wel rekening mee wat een zwangere en borstgevende wel en in niet mag hebben), kleine roomsoesjes, mini tompousen en bonbons. Ice tea en diverse smaken en soorten thee.

Veel dingen te koop bij Hema, Xenos, Zeeman enzo.

Denk bijv. aan kleine babysokjes die je vult met een chocolade sinterklaas die je naast het bordje zet. De sokjes zijn uiteraard voor de eregast en de sinterklaas gaat er bij iedereen wel in.

Of wat dacht je van een luiertaart, makkelijk zelf te maken of kant en klaar te koop.

Laat me weten wat je doet, leuk wellicht doe ik ook weer ideeen op.

Hoi

Bedankt voor je tips!

We hadden inderdaad het idee om veel slingers en balonnen en taart en spekkies en snoep te doen. Een high-tea is een erg goed idee!!

Ik dacht ook om misschien wat spelletjes te doen, maar wat?? Ik dacht bijvoorbeeld aan babyfoto's van mij samen met mijn zusjes of van mijn vriend op een klassefoto (wie is wie?). Zulke dingetjes.
Voor de duidelijkheid: ik ben zwanger en mijn vriendin niet, die wil het organiseren.

andere tips zijn wederom welkom!! Dank je

lees even op mijn beebiesite...
3 weken terug is dat namelijk voor mij georganiseerd
www.ukkie2007.beebiesite.nl

Hoi Assie
Solly  jij van harte gefeliciteerd!!!

Ik denk idd met high tea dat je alles in 1 hebt. Hartig en zoet.
Slingers goedkoop bij de Hema!!!

Spel mmmmm wat dacht je van een spel waarbij een ieder iets leuks kleins kan krijgen wat wel te maken heeft met de babyshower. Eh een eigen gemaakte monopoly zwangerschapsstraten? ipv bink Prenatal straat, ipv de vier stations de wieg, commode, bad en kast? ipv kanskaarten moet men een vraag beantwoorden betreffende zwangerschaps en bevallingsvragen; bijv. hoeveel weken is een vrouw zwanger? Maanden weten we allemaal....en als het antwoord goed is doorgaan anders 5 monopoly eurogeld in het potje leggen. Deze is dan weer voor degene die langs af het geld mag ophalen.
Doe je op het geld (koop gekleurd papier, met de computer maak je de hoogte van het geld met in het midden een babykoopie ofzo)
Degene die het meeste geld heeft gewonnen krijgt bijv. een plantje of lekker flesje wijn of zoiets. De rest krijgt dan gelijk als bedankje bijv. beschuit met muisjes of een leuk bedankje!!!
Als pionnen gebruik je bijv. een flesje, wiegje etc. (deze kan je voor redelijk prijs op ebay kopen) Ik heb ze zelf gekocht als verpakkingsmateriaal aan m'n geboortebedankje.

Nou succes!!!

groetjes

Funkymum

quote: funkymum reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-11-2006 14:07:27'));

Hoi Assie
Solly  jij van harte gefeliciteerd!!!

Ik denk idd met high tea dat je alles in 1 hebt. Hartig en zoet.
Slingers goedkoop bij de Hema!!!

Spel mmmmm wat dacht je van een spel waarbij een ieder iets leuks kleins kan krijgen wat wel te maken heeft met de babyshower. Eh een eigen gemaakte monopoly zwangerschapsstraten? ipv bink Prenatal straat, ipv de vier stations de wieg, commode, bad en kast? ipv kanskaarten moet men een vraag beantwoorden betreffende zwangerschaps en bevallingsvragen; bijv. hoeveel weken is een vrouw zwanger? Maanden weten we allemaal....en als het antwoord goed is doorgaan anders 5 monopoly eurogeld in het potje leggen. Deze is dan weer voor degene die langs af het geld mag ophalen.
Doe je op het geld (koop gekleurd papier, met de computer maak je de hoogte van het geld met in het midden een babykoopie ofzo)
Degene die het meeste geld heeft gewonnen krijgt bijv. een plantje of lekker flesje wijn of zoiets. De rest krijgt dan gelijk als bedankje bijv. beschuit met muisjes of een leuk bedankje!!!
Als pionnen gebruik je bijv. een flesje, wiegje etc. (deze kan je voor redelijk prijs op ebay kopen) Ik heb ze zelf gekocht als verpakkingsmateriaal aan m'n geboortebedankje.

Nou succes!!!

groetjes

Funkymum

Of waar ik later aan dacht, gebruik een oud laken of zo, wit bij voorkeur maak het daar in het groot dan hoef je ook niet speciaal pionen te kopen en gebruik je speen, kruik als pionen. Natuurlijk ook huizen bouwen, maar laat ze een luierimperium bouwen. En misschien als kanskaarten laat je ze opdrachten uitvoeren zodat jij als a.s. moeder weet wie waardig genoeg is om strx op je kleine te passen.
Laat ze een pop een vieze luier verwisselen. vieze luier maak je met ontbijtkoek, pindakaas en wat water bijv.
Doe bijv. mamma en kind opdracht. 1 is mamma en moet het kind geblinddoekt vla geven of iets anders. Kind moet met handen op de rug het eten proberen binnen te krijgen. Altijd lache!!!

Nou genoeg tips volgens mij krijg er haast zelf zin in hahahahahahahahhahaha

Terug
Bovenaan