BABYSHOWER

JAAAaA zoals ik al verwacht had , had ik gister mijn babyshower hihih .. iedereen deed zo vaag dus ik had een klein beetje vermoeden maar helemaal zeker wist ik het niet. en het was GEWELDIG!! ik heb zoveeel spullen gehad een nijntje badje, nijntje speelgoed, 3 luiertaarten , super veel zwitsalproducten , kleertjes , jasjes noem maar op! ik kan lekker weer vooruit :) het was super druk en we hebben allemaal leuke spelletjes gedaan, lekker gegeten en als toetje een super mooie blauwe taart gegeten in vorm van een vrouwelijke zwangere lichaam..er was echt overal aangedacht..ik en ukkieboy hebben ons super vermaakt!!!

Nu weer aan het werk :) nog 3 weekjes werken..

xx ziana
 
Wat leuk dat je zo verwend bent!
Hihihi en zo grappig dat iedereen zo vaag was van tevoren dat je daardoor toch nog iets in de gaten had!
Nu heerlijk nagenieten, en met vernieuwde energie je laatste 3 werk weken tegemoet!
 
Super leuk! Leuk hè om zo in het zonnetje te worden gezet! Lekker na genieten nu.

Succes nog met werken. Hier gaat mijn tweede week verlof in. Heerlijk!!
 
Ooh dan had je toch nog gelijk. Echt super leuk! Succes met de laatste 3 weekjes werken. Ik moet er ook nog 3 en een dag.
 
Terug
Bovenaan