babyshower

Gisteren mn babyshower gehad. Had wel iets verwacht maar geen idee wanneer. Eerst lekker taart gegeten, daarna moest ik babyfoto's raden om een cadeau open te maken, we hebben wenskaarten voor de kleine gemaakt en foto's voor bij de kaarten.
We zijn erg verwend met knuffels, kleertjes, bonnen en luiers.
Was een vermoeiende maar supergezellige dag.
Doen ze bij jullie ook aan babyshowers of kraamborrelfeesten??
 
Leuk!!
Ja ik had hem in november al gehad.
Juist omdat het dan nog te vroeg is eigenlijk en je het niet verwacht.
de verassing en de gezelligheid was net zo groot als bij onze eerste dochter.
 
das idd vroeg. Leuk als je echt helemaal niks verwacht. Dit was voor mij de eerste keer (bij mn dochter was zoiets nog niet echt gebruikelijk) maar was erg gezellig
 
WAt leuk zeg!
Wij staan beiden niet graag in de belangstelling, dus ik neem aan dat er voor ons dan ook niets geregeld wordt. ;)
Wij willen wel laten dopen en dat ook als een soort van kraamfeest organiseren... Dan zijn er toch veel mensen in 1 keer. :)
 
Een babyshower, is vaak alleen voor de moeder met alleen de naaste vrienden en familie, vaak een klein clubje waarbij je lekker verwend word en vooral veel kado's krijgt voor de kleine en lekker met je vriendinnen, nichten, moeders, tantes kan kletsen over het aanstaande moederschap.

Mijn schoonzus had eens gezegd het niet te willen, nou mooi niet dat ze dat bepaald. Heb toen dus gewoon een shower georganiseerd en ze was er ontzettend blij mee. Achteraf had ze spijt dat ze het gezegd had, en was bang geen shower meer te krijgen. Gelukkig is haar schoonzus eigenwijs en doet waar ze zelf zin in heeft.

Dus heleen mocht je toch een shower krijgen, geniet er lekker van. Mensen regelen dat voor je omdat ze je belangrijk genoeg vinden.
 
Een babyshower is hier niet gebruikelijk. Bij mijn andere vriendinnen is het ook niet gedaan, dus ik ga ervan uit dat ik het ook niet krijg.
De kraamfeesten komen wel steeds meer in hier, maar wij doen daar niet aan mee.
Vrienden van ons hebben dat laatste ook gedaan en hadden 150 man uitgenodigd! Nou, het stelde allemaal geen ene moer voor! De moeder en de baby kwamen ook nog eens later aan en we kregen alleen twee kopjes koffie/thee en een beschuit met muisjes. Ik vond het niet echt geslaagd. Wij hebben eens gekeken wie er bij ons op kraamvisite geweest was bij onze eerste zoon en we kwamen niet verder als 35 man. Dus daarvoor gaan wij geen kraamfeest geven. Dan zit ik liever in het weekend met visite en dan spreek je ze tenminste ook nog.
Verder wens ik wel iedereen een fijne shower of kraamfeest toe.
 
Hoi Maris,

Wat leuk dat je zo verrast bent door je naasten en vriendinnen! En het is altijd lief van mensen als ze op deze manier je zwangerschap met je delen. Ze staan er toch bewust bij stil.

Ik ben benieuwd of er wat georganiseerd wordt voor mij. Wij willen zelf geen kraamfeest geven omdat het qua visite wel mee zal vallen.
 
Terug
Bovenaan