Babysite

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie ook een babysite voor jullie kroost gemaakt? Zo ja, bij welke site?

Groetjes vlindertjes

jazeker!!! Al toen ik zwanger was ben ik 'm bij gaan houden. Het is niet alleen leuk voor vrienden en familie, maar ook voor onze kleine zelf later. Omdat ik toch zeker elke week een stukje schrijf, komt alles toch vast te liggen op papier.

Wij zitten bij www.beebiesite.nl. Echt super. Voor wat meer opties moet je wel een klein bedrag per jaar betalen, maar het ziet er gewoon super uit. Je kunt een groeigrafiek bijhouden en een 'gebitje' waarbij je precies ziet welk tandje wanneer is doorgekomen. Verder een fotoalbum en ook een beebieboek voor 'gebeurtenissen'. Zo van "ik stond voor het eerst op 18 september"....

groetjes,
Kipling26

ook wij houden een site bij voor robin!
het is erg leuk en je kan het ook op cd-rom laten zetten.
wij hebben de site bij www.mooiste-baby.nl ze vragen wel een vergoeding, maar je kunt eerst proberen of het bevalt.

groetjes danielle

Hoi!!

ja ik heb ook een site!! Alleen.. sorry, ik zet 'm hier niet neer  mijn schoon-loeder leest hier (en bij hyves) mee.

Groetjes Debby

Ja, we hadden zelf al een eigen site (bij onze internetprovider xs4all) waar we met name onze vakanties op zetten.
Daar hebben we een heel stuk voor Hannah bij gemaakt.
Elke week zet ik er nieuwe foto's op zodat familie en vrienden (die veelal ver bij ons vandaan wonen) ook alles een beetje kunnen volgen.

Karin, mv Hannah (20-11-2006)

ja ik heb ook een site voor Daniël ook bij beebiesite.nl zo leuk

Terug
Bovenaan