Babysitten

Voornaam: Elien
Leeftijd: 17
Woonplaats: Zoutleeuw (Vlaams-Brabant)

Ik zou graag wat bijverdienen door te babysitten.

- Ik wil oppassen bij u thuis
- Ik wil oppassen bij mijn thuis
- Ik help u in het huishouden
- Ik heb vervoer en kan mij verplaatsen

Korte informatie over mezelf:

Ik ben Elien Mellaerts. Ben student verzorging, heb stage gelopen bij peuters van 12 tot 24 maanden. Wil graag babysitten op hele jonge baby's, peuters, kleuters, en lagere schoolkinderen. Door men studies kan in technieken op een juiste manier uitvoeren en dat komt ten goede voor de veiligheid en gezondheid van het kind, vb: Pampers verversen, badje geven, te slapen leggen, te eten geven, wondes verzorgen,... Bij ernstige ongevallen kan ik het nodige doen door de EHBO lessen op school toe te passen die ook in de praktijk zijn uitgevoerd. Maar ik zal het nodige doen om die ongevallen te vermijden! Ik ben liefdevol en vriendelijk en ga om met de kinderen aangepast aan hun leeftijd. Bij jonge kinderen ga ik taalontwikkeling, grove en fijne motoriek stimuleren. Als het kind midden in de zindelijkheidstraining zit kan ik het nodige doen om het verder te zetten bij afwezigheid van de ouders. Tijdens het oppassen kan ik kinderen pedagogische activiteiten aanbieden indien gewenst. U kan me bereiken op het nummer 0494/58.53.41 Vriendelijke groeten, Elien Mellaerts.

 
Zeg anoniem wat wil je nou met zo'n stomme opmerking. Sommige mensen moeten wel werken en dan is het fijn om een betrouwbare oppas te hebben voor een aantal uren in de week. Ik hoop voor Elien dat ze inmiddels een leuk oppasgezin heeft gevonden.
 
CITAAT: Door men studies kan in technieken op een juiste manier uitvoeren en dat komt ten goede voor de veiligheid en gezondheid van het kind, vb: Pampers verversen, badje geven, te slapen leggen, te eten geven, wondes verzorgen,... Bi

Uuuuhhhhm... hoe moet dat dan bij mensen die daar niet voor geleerd hebben en toch een kind krijgen????
HELLUP!
 
Terug
Bovenaan