babysound van Hape

HOi Allemaal,

Ik ben bijna 7 maanden zwanger, en heb met 4 maanden zwangerschap de babysound aangeschaft waarmee je geluiden van je ongeboren kindje kunt horen. Met 4 maanden werkte het niet, met 5 maanden ook niet. Met 6 maand nog eens geprobeerd om naar het hartje te luisteren, en nee hoor weer niks!! Nu ben ik 7 maanden zwanger, en een enorme buik, heb weer geprobeerd om met het apparaatje geluiden op te vangen van de baby, echter zonder resultaat! Woest ben ik! wat een flutapparaat! Je hebt er helemaal niks aan, je hoort helemaal niets! Hij koste wel € 45,- en ik voel me echt besodemieterd.... Dus ik wil bij deze alle zwangere dames waarschuwen die van plan waren zo'n apparaatje te kopen... doe het niet, je hebt er echt niks aan, het is weggegooid geld!!

Liefs Marja
 
Hoi,

Ook mijn vriend kwam een aantal weken geleden met zo'n ding thuis.Ik moest er niet zoveel van hebben maar werd toch enthousiast na de eerste keer gebruik.Het duurde een poos voor we echt een hartje konden waarnemen,maar wel gelukt dus!Luisteren nu elke week en horen het ook iedere keer weer.Dus je ziet,niet iedereen heeft slechte ervaringen met het bewuste apparaat.Ik zou zeggen niet te snel opgeven maar blijven proberen.Het is moeilijk maar het lukt uiteindelijk wel.

Liefs Anne35
 
wij hebben er een gehuurd bij belly talk en dat is precies de zelfde als die van de verloskundige. Ik luister er elke avond mee, en heb nog nooit problemen gehad. Jammer voor je dat je er geen plezier aan beleefd hebt, het kan echt heel leuk zijn.

Groetjes Sabrina
 
Sabrina, je haalt iets door elkaar. D VK gebruikt een doptone met ultrasoundgolven die omgezet worden in geluid.
Dat ding van hape is puur een microfoon die geluiden in je buik versterkt. Dan moet je echt heel veel geluk hebben als je het hartje hoort. Mijn mening is ook
: flutding.
 
Inderdaad een flutding. Ik had het gekocht met 2 maanden omdat ik al 2 miskramen heb gehad, ik dacht dit geeft me dan wat meer zekerheid als ik behoefte heb om een teken van leven te horen. Maar hier werd ik echt onzeker van. Ben inmiddels 19 weken en kan ook nog steeds niets horen. Ik heb dat ding aan de kant gegooit en besloten er geen gebruik meer van te maken. Het maakte mij echt gek dat ik niets kon horen en daar werd ik in mijn geval alleen maar onzeker van!
 
Hoi,

Net als Sabrina heb ik ook de Bellytalk in huis en dat is een doptone als bij de VK hoor! Dus niet zo'n flutding als van Hapé.
Ik heb 'm al 2 maanden in huis en heb het hartje altijd goed kunnen horen.
Ik had al eerder slechte verhalen van dat Hapé ding gehoord dus die heb ik maar niet aangeschaft.

 
Terug
Bovenaan