babysound

hoi allemaal

wie heb of gaat een babysound kopen
ik heb hem zaterdag gekocht omdat het me wel leuk lijkt om af en toe naar het hartje te kunnen luisteren ben nog wel een paar dagen te vroeg om het te kunnen horen staat bij vanaf 12 weken maar heb het toch al vast geprobeerd te vinden
maar tot nu nog niet gelukt

groetjes sabine

Hoi,

Ik durf er niet aan te beginnen want als ik hem een keer niet hoor ben ik gelijk in paniek. En ik moet ook eerlijk zeggen ik heb behoorlijk vaak een echo, dus dan krijg ik de bevestiging.

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook zo'n apparaat geleend van mijn vriendin maar zelfs bij 24 weken hoorde ik nog steeds niks, dus bij mij werkte het niet (gelukkig bewoog hij heel veel en was dat mijn bevestiging)

Maar ik wil natuurlijk niet gelijk negatief doen, want 2 vriendinnen van mij hebben hem wel altijd kunnen horen.

Veel pezier ermee.

Gr.

Hoi hoi,
Ik heb ook een babysound (angelsound). Ik vind het een geweldig ding. Ik ben nu 11 weken zwanger en kon het hartje met 10 weken horen. Ik vond het een hele opluchting om te horen. Ik ben zwanger van de tweede en was erg onzeker of het allemaal wel goed zat daar binnen. Maar nu ik het hartje gehoord heb kan ik rustig genieten. Ik kan het hartje niet altijd vinden maar meestal wel. Mijn eerste kindje voelde ik met 16 weken en toen werd de angelsound wel overbodig. Maar vooral de eerste weken prettig!!

Groetjes Cindy

hoi allemaal

ik heb nu sinds gister voor het eerst het hartje gehoord
zo mooi
ben nu 12 weken maar daarvoor kon ik het echt niet vinden hoor
werdt er niet echt onzeker van omdat er in het boekje staat dat het pas vanaf 12 weken kan en de gyn zei vorige week dat het zelfs nog wel een paar weken kon duren voordat je het kon vinden dus wist dat ik er niet zoveel hoop op moest hebben dat ik het snel vond

groetjes sabine

Hoi dames,

Ik heb bij de zwangerschap van Sven ook een angelsound gekregen. Toen was ik al 19 weken en kon ik het hartje wel vaak vinden maar toen zelfs soms ook niet omdat Sven heel diep lag.

Let wel op want het kan ook zijn dat je het kloppen van de navelstreng hoort en niet het hartje. Beide hebben een kloppend geluid.

Ik zou het ook alleen doen als extraatje maar niet als je het doet om bevestiging te krijgen. Want dan kun je dus in paniek raken als je het hartje een keer niet hoort.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan