Babyspullen kopen

Ik ben benieuwd of er al mama's zijn die iets voor de baby hebben gekocht.
Ik heb eigenlijk nog niks gekocht, maar eigenlijk vooral omdat ik niet weet wat ik nog moet kopen, luxeprobleempje dus.

Ik ga pas nieuwe dingen kopen als ik weet wat het geslacht is. Want ik heb nu een zoontje, dus daar kan ik spullen van gebruiken qua kleding, en de andere soullen kunnen ook nog wel even wachten tot de 20-weken echo.

Oja, ben al wel aan het kijken naar een duo kinderwagen. Op Mp.

Liefs Jacquelien

hoi hoi..

ik heb 1 pakje gekocht.. verder nog niets.. k wil namelijk eerst het kamertje afhebben (heb nie zo'n groot huis..) en wat kleertjes enzo betreft.. ik wacht ook tot we weten wat het word.. vind het veel leuker om gericht te shoppen..

liefs!

ik wacht ook nog even hoor....eerst die 12 weken voorbij en liever nog die 20 weken zodat het wat makkelijker kopen is als we weten of het een jongentje of meisje wordt!
en we hebben ook al veel van onze eerste....maar ik liep vandaag in de hema langs de babykleertjes en ik moest me wel ff inhouden ;)

Tot nu toe hebben we alleen eergisteren het kamertje gekocht omdat die toevalling 60% is afgeprijsd! (www.babyentiener.nl, babykamer Nick).
En bij Kruidvat is die luieremmer met die plastic zakjes in de aanbieding voor 14.99. Die hebben we vandaag gekocht. Verder nog niets. Ik wil ook eerst weten wat het gaat worden. Al zou ik het liefste nu al alles aanschaffen! Maar we hebben nog tijd genoeg he. En nu kun je echt op een aanbieding wachten. Prenatal heeft ook opruiming nu. Dus de neiging is groot...

Kleine dingetjes heb ik al wel gekocht, zoals errug leuke spuugdoekjes bij de ETOS, maar de kleertjes enzo, daar wacht ik idd ook nog even mee!! Het is onze derde, dus we hebben de grootste spullen al in huis, gelukkig!
De kleertjes koop ik ws na de 20-wkn echo, omdat we beide graag willen weten wat het gaat worden dit keer!!
Kun je idd mooi gericht shoppen....LEUK!!
Maar ik vind het wel errug moeilijk hoor...er hangen zulke leuke dingen in de winkels!!!!

Hoi hoi

Wij hebben al een wagen gekocht hahahaha, wel erg vroeg maar ja het scheelde wel 300 euro! En het eet geen brood en mocht het niet goed gaan dan is er altijd nog marktplaats!
Verder willen we toch even afwachten op het geslacht, maar dat is wel moeilijk hoor!

Terug
Bovenaan