Babyspullen naaien

Ik ben weer bij de stoffenmarkt geweest en heb allerlei leuke stoffen gekocht om dekentjes, boxkleed, zak voor aan de box, zak voor in de maxicosi en broekjes te maken.
Als jullie nog ideeën hebben of zelf iets leuks willen laat maar weten:D

Wat creatief! Het enige wat ik kan naaien, is een gat in een broek of zo. En niet dat dat dan lang vast blijft zitten! En over hoe het er dan uitziet hebben we het ook maar even niet... Leuk als je zoiets kan!

Ik kan er ook nixs van. Kan nog geen rechte lijn op de naaimachine maken.... Maar ik krijg de indruk dat mijn moeder er zus druk met iets zijn ;-) helaas heb ik dat talent niet

Ik heb vorige keer een baby rammelaar gemaakt en voor boven de kinderwagen een speel koord met belletjes en rammelpopjes (hoop dat iemand snapt wat ik bedoel).

Weet niet of je een wiegje hebt, maar vond het zelf erg leuk om er een soort klamboe boven te hebben.

Ben zelf erg fan van tuinbroeken en kruippakjes. Er is ook een blad, ken je dan vast wel, met allemaal kinderknip mode. Die hebben ook patronen erbij zitten, altijd leuk voor extra inspiratie.

Zelf heb ik voor mijzelf de ideeën wel maar de vaardigheid ontbreekt helaas nog wat.

Terug
Bovenaan