Babyspullen shoppen

Hoi hoi :)

Wij zijn vandaag naar BabyParc Heerenveen geweest om te shoopen.... zo leuk al die dingen! ;)
We hebben babykamermeubels uitgezocht ( comode, bedje en kast), een box, en een kinderwagen (incl. reiswieg en maxicosi).
Wat een keus!! Maar super hulp gehad daar en we zijn eruit gekomen;) We kregen er nog een gratis wipstoeltje en tutteldoekje bij als cadeautje.
Alles wordt nu besteld en 2 maand voor datum bezorgd:) je btaald ook pas dan (en mocht t ondanks alles fout gaan met je kindje: ze nemen alles zo weer terug, en je krijgt dan je geld gew terug) Maar daar ga je natuurlijk niet van uit!!: ;)
Leuke winkel, niet te duur (boven hebben ze spullen van vorig jaar staan/ oude modellen dus, die schelen een hele hoop) kortom een aanrader!

Ben benieuwd of jullie ook al aan het shoppen zijn geweest??

Groetjes!!

hey

haha heeeeerlijk he! wij hebben van de week inkopen gedaan bij van asten in tilburg. Kinderwagen, autostoeltje en nog een hoop meer, en idd met veel korting! ook daar hebben ze de regel dat mocht het fout gaan, krijg je ook daar je geld terug!

Fijn he, dat je weet dat het allemaal besteld/gekocht is?!

Ik stond er vooral van te kijken dat de kleuren van 2010 zoveel goedkoper zijn dan de kleuren van 2011! en mij maakt dat niet zoveel uit hoor ;)

Liefs,

hier hoeven we niet echt veel meer te inkopen, hebben nog veel spullen van Sharonteondertijd... Wel heb ik een andere thema genomen voor de kamer, en dat is humphrey's corner! zo lief vind ik het! Daar ga ik wel op pad voor om inkopen te doen...

Hoi hoi,

helaas geen shoppen voor ons. De oudste (nu net 2) gaat over op een groot bed en met de commode doen ze maar samen. We hebben al een duowagen voor de heren en verder zijn ook alle spulletjes nog in huis (dat krijg je met 3 kids op rij) We zullen ons dus moeten beperken tot luiers in maatje 1 en een setje kleertjes (iets nieuws is altijd leuk en mag ook wel...) Als het nu een meisje wordt (we willen het niet weten) kan ik na de bevalling flink los gaan...

groetjes Natasja

ps hier is het vaak lang leve Marktplaats, scheelt bergen geld en vaak nog net zo goed...

Hier wordt idd ook weinig geshopt, het is ons 2de ukje. Toch vond ik het toen ook fijn zo'n afspraak te hebben, mocht er iets misgaan dan mag het retour. Daar ga je idd niet vanuit, maar het gaat om flinke bedragen.

Iedereen heel veel shop plezier!!!

Liefs Lientje

Ps Ik ben benieuwd of het blauw of roze wordt...maar dan weten we pas na de geboorte!

wij hebben al flink geshopt bij Gardo in groningen. alles gekocht. over 2 week staat het allemaal klaar en kunnen we het ophalen. ook wij hebben veel "oude " collectie gekocht kinderwagen van 2010 scheelt toch veel geld met die van 2011. ben heel benieuwd hoe het er allemaal uitziet als het allemaal in het kamertje staat. ook bij ons is de regeling dat als het nog fout gaat alles terug mag.

groetjes Karin

Hi meiden,

Wij hebben ook al flink geshopt. Het wordt ons eerste en daar blijft het ook bij door omstandigheden.
Dus wij hebben eerlijk gezegd niet op de kleintjes gelet..gekocht wat we mooi vinden..
Een zwarte Stokke kinderwagen, met allemaal roze accessoires.
Een maxi cose, zo lief turquoise.
Een echte prinsessenkamer, we zijn er helemaal verliefd op..
En nog zoveel meer, maar hebben idd ook de regeling,mocht het fout gaan..

X

We hebben nog niets geshopt, maar wel de wieg opgehaald, omdat hij nog wat opgeknapt moet worden. Hij is al 77 jaar oud en mijn oma, moeder en ik hebben er in gelegen! Ik vind dat stukje nostalgie zo leuk! Ons ukje heeft straks de primeur: als eerste telg van de vierde generatie de familiewieg inwijden!
Hij staat nu nog eventjes in de woonkamer, ik vind het zo leuk om er naar te kijken!

Terug
Bovenaan