Babyspullen shoppen

Zoals jullie weten heb ik niet zoveel spulletjes nodig voor onze nieuwe spruit, toch had ik nog wel iets op mijn verlanglijstje...

Ik wil graag de
Babymee (maxicosi drager voor op de fiets) of een bakfiets (wel handiger straks als gastouder)

en de Tripp Trapp Newborn set, deze lijkt me ideaal en beter dan de wipstoel op de grond of op tafel tijdens het eten (we hebben een 3 meter lange eettafel, dus paste prima maar toch).
Ondanks dat ik nu net in het tweede trimester zit heb ik 'm vandaag gewoon besteld! Ik zag vanochtend een super aanbieding bij babyhuys (nog goedkoper dan 2e hands op Marktplaats) dus die laat ik niet aan m'n neus voorbij gaan! Kreeg net een smsje, wordt morgen bezorgd... echt supersnel!

Hebben jullie ook al dingetjes waarvan je denkt... dat lijkt me ideaal/lief/mooi/handig dat wil ik aanschaffen??
 
Ik moet echt alles aanschaffen Hihi. Gelukkig kan ik veel van vrienden overnemen is max. 4 jaar oud.
Wipstoeltje heb ik al. Verder moet ik zo langzamerhand toch maar beginnen met dingetjes te kopen. Aangezien ikzelf helemaal weg ben van teigetje (winny de pooh) komt er in de baby kamer veel teigetje, niet met de kleur maar rustig zwart wit moet niet teveel worden.

Verder moet ik snel achter nieuwe kleding aan, pas bijna niets meer. Shirts zijn sowieso te kort dus draag nu altijd een buikband.

Heb wel ontzetten veel zin om te gaan shoppen
 
Wij moeten ook alles nog aanschaffen.. wil toch binnenkort wel gaan kijken voor een babykamer en spulletjes.. maar moet even kijken wanneer we zin en tijd hebben. Nu net 5 dagen en dik 40 uur erop zitten. Dus morgen ff rust.

Ben wel al aan het speuren op internet..

Liefs
 
Wel leuk hoor, zo gaandeweg steeds een beetje shoppen... hoort echt bij het ernaartoe leven! Maar dingen over kunnen nemen scheelt gewoon een heleboel geld! Ik ben blij dat ik zoveel heb (al best veel via Marktplaats), maar dat betekend ook dat ik deze keer bijna niks hoef te shoppen. (tenzij het een meisje is, dan kan ik losgaan op kleding)

Ik pas mijn gewone broeken al niet meer, heb nu een heerlijke Mamalicious aan maar mijn truien zijn sinds een paar dagen echt te kort, gelukkig heb ik hemdjes die lekker lang zijn. verder veel A-lijn tuniekjes en leggings, maar dat is allemaal normale kleding en die heb ik tot het laatst kunnen dragen...
 
Omdat het de 2e is hebben we al heel veel, maar ik ben stiekem toch begonnen met een tas te vullen met nieuwe spulletjes :)
Het enige wat echt moet zijn nieuwe flessen, luiertas en gewoon de leuke dingen!
 
Terug
Bovenaan