babyspullen wassen

Hoi Meiden

Ik vroeg mij af, wanneer zijn jullie begonnen met de spullen te wassen voor de baby en hoe hebben jullie dat gedaan.
Wil eigelijk de wasmiddel gaan gebruiken die we nu ook gebruiken. Vind het een beetje raar om nu alles met een speciale wasmiddel te gaan wassen en de volgende was, doe je met het spul dat je al hebt.
Daarbij heb ik nooit een hele wasmachine vol met donkere was, dus wil dan wel onze eigen kleding erbij gaan doen. (besparing hahah)

Maar ben wel benieuwd hoe jullie het gaan aanpakken

x yvonne

Goede vraag, wij hadden het er toevallig van het weekend over hier.. wanneer begin je met zoiets?
Manlief dacht dat dat wel kon als ik met mn weeen naar het kraamhotel ging en dat mijn moeder het 'ff' snel zou wassen. hehe nou nee hoor lieverd dan moet het al schoon zijn ;)
Zelf dacht ik te beginnen zodra ik met verlof ga, of het moet daarvoor al wat gaan kriebelen.

ik heb beide keren alles met 34/35 weken gewassen. ook ik heb gewone wasmiddel gebruikt.
dit ging bij mijn oudste goed, bij mijn jongste helaas niet. haar kleding moest ik echt appart wassen met neutral, op andere wasmiddelen reageerde ze.
nadeel was toen dat ik echt alles opnieuw van haar kon wassen.

met 35 weken was dus alles klaar. lakens, hydrofiel luiers washandjes in de commode, kleertjes in de kast, luiers uitgepakt en in de lade gelegd, verzorgingsspullen netjes neergezet enz.
of terwijl: met 35 weken was ik klaar en was het wachten tot die kleine zich zou aankondigen :D

liefs, do

Ik ga in mijn verlof pas alles wassen, stel dat je wat over tijd bent dan liggen die kleren al weet ik niet hoe lang in de kast zo tussen 36-37 weken moet wel kunnen toch? Ja het blijft een gok natuurlijk haha!

Ik heb alle lakentjes en zo al een keer gewassen. Wij hebben dat gekregen en dat heeft al een tijd bij hun gelegen en hier in ons huis terwijl we nog aan het verbouwen waren. ik was alles nog een keer als ik straks met verlof ben. op dit moment ben ik vooral druk met breien van sokjes in allerlei kleuren!

Ik heb van de week alles gewassen en gestreken.. Het duurde zo'n 2 uur voordat ik alles had gestreken en ik heb alles gewassen met het wasmiddel wat ik voor ons zelf gebruik. Vandaag nog wat gekocht en dat moet nog gewassen worden. Alles ligt al netjes in de kasten dus stof kan er niet bij komen.. Succes met de voorbereidingen!!

ik begin meestal met een week of 30 met mijn eigen wasmiddel. gewoon proberen hoor net zoals je zegt moeten ze maar aan wennen klinkt hard he.. haha..

wanneer je nesteldrang hebt

ik heb het al dus na het kerstspul opruimen start ik daar mee

met normaal wasmiddel wassen we alles, weet je direct of ze daar tegen kan
en de setjes die ik meeneem naar het zotel doe ik in een pedaalemmerzak zodat het schoon blijft
en dan heb je alles mooi per setje bij elkaar.

de kamer blijft dicht ivm dat Mara en zelden onze katjes komen ook boven.

ooh heb er al zin in, is het al zover?

Terug
Bovenaan