babyspullen

Hoe meiden,

Ik ben nu 27 weken zwanger en heb net eens alle kleertjes uitgezocht om ze straks te gaan wassen. Jeetje, wat heb ik veel....niet normaal meer. Wij wisten eerst niet wat we zouden krijgen en wilde dit ook niet weten daarom kochten wij alles neutraal. Later wilde wij toch het geslacht weten en het is een meisje!! Dus ook nog eens heel veel meidenkleertjes gekocht. Ook wel heel veel 62 en 68 maar toch best veel. Het is ook zo leuk en lief allemaal vinden jullie ook niet? Ik ben gek op kleding en vind het belangrijk dat mijn kindje er straks ook leuk en verzorgd uit ziet.

Hebben jullie je al vreselijk misdragen en heel wat uitgegeven voor de baby(kamer)

Groetjes, linda
 
Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik een paar dingetjes gekocht. Meestal krijg je ook zoveel uit je omgeving en het is ook leuk om dingetjes te kopen als je kindje er aan toe is.

Ik heb geen babykleertjes meer, maar ook bij dit derde kindje zal ik me beperken tot een paar dingetjes. De rest komt later wel.
 
Ik heb natuurlijk ook wat dingetjes gekocht; voornamelijk de 'standaard uitzet' (bv Prénatal-lijstje) maar niet echt meer dan dat. Je krijgt echt ontzettend veel! Mijn buurvrouw is onlangs ook bevallen en heeft een stapeltje kleding waar haar kindje niet eens in past, alles nieuw en dus over.
Ik hou me dus maar in!
Wat betreft de rest: We hebben de meubeltjes van kennissen overgenomen, kinderwagen en autostoel nieuw en verder ook tweedehands kinderstoel, badje etc.
 
Ik heb me niet zo verschrikkelijk misdragen, maar de kraamvisite die mijn dochter kwamen bewonderen wel!

Tip: laat nu al weten in welke maten je kleertjes zou willen krijgen van bezoek (naaste familie en vrienden kun je dat best vertellen)! De baby groeit zo snel en het zou jammer zijn als je niet alles bij haar aan kan doen!

Anouk

 
hallo,

ik ken dat gevoel, ik ben ook 27 weken zwanger en heb ook al heel wat gekocht, het park,een babykamer en heel wat kleedjes en toebehoren, ik denk persoonlijk dat dit wel ee beetje normaal is als je je eerste kindje verwacht.
veel succes
 
IK OOK!!!!!!!!!
Erg hè, moet je naar gaan, nu is 'ie nog niet eens geboren ik denk dat het dan alleen maar erger gaat worden. Helemaal nu met de uitverkoop overal. Je loopt een winkel binnen en hebt voor 2, 3 euro een leuk truitje. Ook ben ik helemaal gek van nijntje. Over het algemeen vind ik nijntje vrij prijzig en als ik dan iets afgeprijsd zie dan moet ik het gewoon kopen..

Heerlijk toch hihihi.

Liefs, Ank
 
op het moment dat wij wisten dat ik zwanger was ben ik gaan kopen nu ben ik 18 weken zwanger en heb echt alles wat je maar bedenken kan van baby kamer tot wagen borst pomp maxi cosi spenen flessen kleren er is niks meer om te geven voor familie.
maar zo weet ik zeker dat ons kind alles heeft wat wij leuk vinden.
leef je dus gewoon lekker uit.
 
Terug
Bovenaan