babyspullen?

hey meiden,
hebben jullie al veel babyspulletjes gekocht of gekregen???

ik heb me alsnog kunnen inhouden, probeer echt te wachten tot ik weet wat het wordt...en dan kan ik los!!!!
liefs lot.

Euh ja ik heb al redelijk wat gekocht. Vergeleken wat ik nodig heb dan. Want ik heb erg veel nog van mijn zoon...

Dit heb ik gekocht:

Box (15 euro marktplaats)
Wiegje + matras (voor positieve test hihih)
3 lakentjes
2 molton
2 luchtdoorlatende zeiltjes
Dekentje
Kolfspullen (marktplaats tegen verzendkst)
Box tas
draagdoek (marktplaats)
babynestje voor in de buggy
badthermometer (oude was kapot)
boxkleed

kleertjes:
2 shirtjes
2 broekjes
2 boxpakjes
2 rompertje
2 slaapzakjes (marktplaats)

Voor moeder:
borstvoeding pads
3 voedingsbh's

Best wel veel dus....
Verder heb ik nog van mijn zoon:

Wipstoeltje
Tummy tub
badje +standaard
buggy
Veel kleding
Enkele slaapzakjes
katoenen luiers (wel 30 stuks is namelijk ook "knuffel" van zoon)
flannelen luiers
badcapen
Wrapper
Autostoeltjes (2 stuks)
Commode
zo'n commode matrasje (hoe heet zo'n ding ook al weer)
en daar ook weer van de lakens van.

Ben dus eigenlijk al compleet... (oeps)
Ach beter voor bereid dan onvoorbereid toch?

Ik heb nog niets gekocht, maar ben ook pas net 10 weken (30 mei uitgerekend). Heb een dochtertje van 1,5 en daar heb ik het meeste nog van.

We moeten wel een aantal dingen "dubbel" hebben. Sowieso een kledingkast. Commode en ledikant hangt even van de ontwikkeling (qua zindelijkheid) van mevrouw af.

Kleine kleertjes heb ik genoeg, maar ik ga ook wel wat nieuws kopen hoor...

Eem BV-beha moet ik hebben. Had er bij mn dochtertje 3, maar 1 was een onding, dus moet er zeker eentje (liefst 2) bij.

En 1 nieuw lakentje voor de wieg, 1 nieuwe aankleedkussenhoes en 1 nieuwe badcape, in de kleuren van het nieuwe kamertje (waarschijnlijk iets met oranje). Dat bestel ik op www.fielo.nl, erg leuke site!

hahahahahah, josh, wat veeeeel al!!!
ik zal ook eens op gaan schieten dan ;)

maar ik zoek al wel veel op mp hoor!
en over 6 weken mag ik los!!!!!
hahahahahaha.
zal ook mijn kasten eens leeg gaan halen, heb nog veel van mijn dochter, maar die is ook al 3 jaar dus even kijken wat nog mooi is enzo!

Ja zit hier wel wat te schamen hoor... Heb het per keer wat gekocht. En die marktplaats dingen tja dan zie je wat en dan moet je gelijk reageren. Het waren echt allemaal koopjes!

6 weken wachten oef lang hoor... maar snap wat je bedoelt.

Wel handig wat het wordt ivm spullen van eerdere kindje. :D

@30meimama, Ik ben idd al 14w3d. En de meeste spullen zijn afgelopen 2 weken pas binnen gekomen.

Ik heb ook nog niets gekocht, wil eerst afwachten wat het wordt. In de babykamer wordt binnenkort een inbouwkast gemaakt. En in januari ga ik pas echt spullen kopen, dan wordt hier de binnenboel vernieuwd en doen we alles tegelijk, wel zo makkelijk met verven enz.

Liefs Ro
13w+4d

Hoi Ro,
we lopen gelijk ( qua zwagerschap dan) denk ik ;-).

ook ik heb tot nu niets gekocht. We hebben wel een wipstoel van een collega van mijn man gekregen. Vanmiddag gaat hij het ophalen. Verder heb zoveel knuffels in huis ... hahahahahah, van ons beide ;-).

Hier weinig gekocht nog!

2 flessen
1 pakje, incl. sokjes en mutsje (gekregen)
1 slaapzak (gekregen)

Verder eigenlijk nog niets! Wil heel graag weten of het een jongen of meisje wordt, dat koopt iets makkelijker!

Binnenkort (eind nov.) gaan we wel een kamer uitzoeken en de kamer hierboven leegmaken!

Ben dan ook pas 11w 3d!

Terug
Bovenaan