babytaal???

Hoi hoi

Ik vraag me af.....wat voor babytaal gebruiken jullie kleintjes momenteel??
Stef heeft hele verhalen tegenwoordig en zegt daarbij vooral:
Aaaaa
da da da
dadela dadela dadela
bababa
ieieieieie

Ben benieuwd!
Liefs Annet

Hoi Annet,

dit doet Twan ook en daar komt dan nog een beetje rrrrrrrrrr en gggggg, aguhgrrrrrrr bij. hahaha, wel met zijn vingers in zijn mond natuurlijk! Hij doet echt niets zonder zijn vingers. Echt heel leuk. We zijn nu papa aan het oefenen en dan doet hij hubbuuu hubbuu, je ziet hem echt naar je mond kijken, van HOE MOET DAT????? Leuk leuk leuk!!!

Tess vindt het heerlijk om te gillen en verder zijn het een beetje de zelfde klanken als bij jullie.
Tess brabbelr vooral veel tegen haar broer, ze hebben hele verhalen met zijn tweeen. Ben benieuwd waar ze het over hebben (haha)

Gr sandra

Yoëll heeft ook zulke taal.
Hij vind het ook erg leuk om zijn mond helemaal open te zetten en dan aaaaaaaaaaaaaaa achterin zijn keel te doen. (net als in de film the grudge) haha
Ik probeer ook steeds papa mama en opa. Bij Opa zegt hij dan ooooooo en dan prrrrrrrrrrrrrrrr (sputteren dus)

Pauline

Ja, Emma studeert voor Tarzan. AAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAA (denk de intonatie er even bij..). Geweldig hoeveel geluid ze kan produceren hahaha

groetjes, Diane

Merel (net 7 mnd) vind het leuk om hard te gillen.. vooral als de kat voorbij loopt.
Sinds een week of 3 gromt ze een beetje met lage stem, erg grappig.
En sinds vorige week doet ze haar tongetje naar buiten en probeerd ze ppppp te zeggen!
misschien dat haar eerste woordje poes word..hahaha..dat roepen wij altijd als de kat voorbij loopt.

Wel grappig dat ze echt naar je mond kijkt als je een woordje zegt..
(1000  keer  mama heeft echter nog geen effect gehad....hihihi)

Julian ligt graag in bed te brabbelen als hij net wakker is. Al weken favoriet is: mmamma! en af en toe ook papa! Heel lief klinkt dat. Verder valt me op dat hij aan het kletsen was bij de eerste keren rijstwafel en vandaag heeft hij voor het eerst brood gehad (hoera! ging super!!) en toen deed hij dat weer. Gewoon heel rustig en tevreden wat voor zich uit brabbelen terwijl hij zijn hapjes nam!

Groetjes,
Daisy

Thomas maakt allerlei geluiden.

Vooral als zijn broer tegen hem praat doet hij heel hard zijn best om iets terug te zeggen. Heel er grappig om te zien en te horen.

Jolanda

Terug
Bovenaan