Babyuitzet

<p>Hallo, </p><p>ik ben 28 weken en heb eigenlijk al bijna alles in huis.. op kleine extra dingen na. Nu vraag ik me af of ik wel voldoende heb van alles. Hoeveel lakens dekens heb ik bv nodig ( wieg ). Ik ben medio september uitgerekend wat het ook allemaal lastig maakt.</p><p>alvast bedankt!</p>

Ik had 4 hoeslakentjes en 4 lakentjes voor de dekentjes. Ik had 2 dekentjes van katoen, de standaard van baby dump. Ik gebruikte de wieglakentjes ook voor de kinderwagen. Ik vond het precies genoeg, zo lag er altijd een schone set in de kast. Ik gebruikte niet altijd 2 dekentjes op elkaar. In het begin konden ze zelfs wel dubbelgevouwen, dus dat waren er eigenlijk al 2 dan. 

Hi Famkok, heb je een wiegje/cosleeper of gaat de kleine in de ledikant slapen? Ons zoontje slaapt nu nog in de cosleeper, heb daar 4 lakentjes en 4 hoeslakentjes voor en deze gebruik deze ook voor de kinderwagen. Ook heb ik 3 wiegdekentjes, die kan je ook over de maxicosi leggen bij vervoeren. Als hij in de box ligt, in zijn babynestje, leg ik ook wel eens een wiegdekentje over hem heen. Voor het ledikant straks heb ik voor nu 2 aerosleep hoeslakens, 2 lakentjes en 2 dekentjes. Dat is hoe wij het hebben, de een heeft misschien minder of meer. Vind het wel fijn om wat extra te hebben als er een partij in de was zit.

Terug
Bovenaan