Babyuitzet?

En zijn jullie al begonnen met de babyuitzet? Ik heb van de eerste een hoop en wil nu eerst de babykamer af hebben. Dan kan ik lekker gaan inruimen.

groetjes MAris

Hi hi,

Volgende week dinsdag wordt ons babykamertje geleverd en de box. Accesoires zijn zo goed als allemaal geleverd en as weekend gaan we alles leeghalen en verven. De èchte uitzetlijst heb ik nog niet gekocht maar wil er niet te lang mee wachten. Mn buik groeit namelijk als kool en straks is t niet meer leuk! ;)
Kleertjes wil ik niet teveel kopen, denk dat je enorm veel kado krijgt en alles is op Internet te bestellen tegenwoordig.

Mariska: is jullie babykamer inmiddels klaar?

groetjes,
Janneke

Hoi,

wij hebben ook nog niet alles compleet, maar volgende week 2 weken vrij en de babykamer wordt 15 januari pas geleverd..

Ik probeer als ik met verlof ga of eerder spullen aan te schaffen die nog nodig zijn.
Hebben al aardig wat van m'n zus, dus hoef niet zo heel veel meer aan te schaffen.

Leeuwtje

Hoi hoi!
Ons kamertje is afgelopen woensdag geleverd. Vloertje ligt erin en er is gewit. Nu de muren nog wilden we 't weekend mee beginnen maar de verf was beschimmeld  dus nu net een nieuwe bak gehaald kan ik daar morgen mee beginnen vandaag niet zo lekker dus lekker hangen.
Vanavond gaat wel de nieuwe deur erin. Verder moet het houtwerk nog een keer dat kan nog wel hebben nog de tijd. (de vloer ligt er al in omdat  het de oude laminaat vloer uit het oude huis is en die moest weg daar, doe ook liever eerst de muren en zo dan geeft het niet als je knoeit  nu alles maar goed afdekken)

Verder heb ik volgens mij zo'n beetje alles al van de lijst. Nog een paar kleine dingen.
Vind het heel wat hoor dat klaar maken zeker als ja maar weinig energie hebt.

Groetjes Macka

Hoi, Hoi,

wij gaan volgende week starten met de babykamer.
Ik heb nog een hoop spulletjes van mijn dochter (ledikant, kast en kamode)

Ik wil wel met andere kleuren gaan werken, en wat andere spulltjes erbij.
Dat ga ik in het nieuwe jaar doen.

Gr.Corrie

Ik heb geen idee wat ik allemaal nog moet hebben. Eerst kamertje maar eens afmaken volgende week  en dan spulletjes van zolder halen en kijken wat ik nog nieuw wil. Heb natuurlijk al vrij veel van Joris en is nog niet lang geleden dus kleertjes kunnen nog prima Ga volgende week wel eens rustig kijken!

wij hebben de babykamer klaar..
heb  de meeste spullen van de uitzetlijst ook binnen nu alleen nog wassen,maar dat doe ik in januari of begin februari wel eens een keertje.

de kamer is van de week geverfd en de vloer komt over 2 weken.
Ik ben zo goed als kompleet op de babykamer zelf na dan.
Ik kijk elke dag op marktplaats maar er komt bijna niks bij. Ik zoek een leuke witte kamer, niet zo moeilijk zou je denken , maar toch.

Groetjes Minke (27+3)

Terug
Bovenaan