babyuitzetlijst

Hallo dames,

Ik ben druk bezig met het bij elkaar verzamelen van de uitzetlijst. Maar zijn er hier dames die al ervaring hebben met zo'n lijst? Zijn er dingen die echt overbodig zijn of dingen die juist weer heel handig zijn?
Ik ben een leek en zie af en toe door de bomen het bos niet meer.....
 
Vervelend he en iedere uitzetlijst staat ook wel wat anders zo hoor ik van mensen die 4 of 5 jaar terug bevallen zijn dat ze navelbandjes niet gebruikt hebben en me zus heeft het niet eens gekocht!

Ik vraag ook veel om me heen wat echt nodig is en wat niet zo belangrijk is.


succes ermee en veel plezier want dit is natuurlijk super leuk lekker shoppen voor de kleine
 
Mijn ervaring is dat er best wat dingen overbodig zijn. Navelbandjes? Niet gebruikt bij de eerste...maar weet niet hoe dat nu zit.
Verder vind ik dat je als (aanstaande)moeder af en toe zo gek gemaakt wordt met allerlei zogenaamde handige producten...en door je hormonen en het idee dat het het beste is voor je kindje doe je soms zo'n impulsaankoop. Uiteindelijk zonde van je geld; zoals zo'n senseo apparaat voor je flesvoeding op te warmen. 80 euro door de plee.
Veiligheidsspelden? Nooit gebruikt, staan soms op uitzetlijsten.
En ik raad je ook niet aan om de hele productlijn van Zwitsal aan te schaffen. Ik hoor regelmatig dat er babietjes allergisch voor zijn en dan is het zonde als je al zo veel hebt.
Hopelijk heb je hier iets aan?
Veel plezier met shoppen! xx
 
Heel veel dingen van die lijst krijg je ook in je kraampakket zoals kraamverbanden en navelklemmetjes. Ik zou dus even mijn kraampakket afwachten voordat je alles aanschaft!
Liefs,
Mar
 
Ik vond het uitzetlijstje van de babydump echt super.! Kreeg 'm gewoon met de post een keer bij een boekje.
Verder denk ik indd ook, beter te veel dan te weinig. Denk dat jezelf moet kijken wat het beste is voor jou en je kindje.
Voor mij is het ook mijn eerst kindje, ik zelf heb bijvoorbeeld wat spulletjes van Zwitzal (meer omdat ik het heb gekregen) maarja als je kindje er niet tegen kan ofzo, dan maar snel over op iets anders. Net zo als flesje (je moet e volgens mij een aantal hebben) Heb gewoon het flesje van Evant uit de prenatalbox en tja 1 flesje die ik leuk vond :p Gewoon even kijken wat mijn babytje vind..
En zoals Krisje zegt, al de kleine dingetjes als veiligheidsspeltjes etc, kan geen kwaad om te hebben toch?
Heel veel succes! Gewoon lekker shoppen en niet te druk maken :D X Shar
 
Terug
Bovenaan