babyview

Hallo dames,

Een vraagje:
Heeft iemand wel eens een pretecho laten maken bij Babyview (te Arnhem)? En zo ja, was dit een kwalitatief goed buro?
Wij willen graag een 3D/4D echo laten maken rond de 26e week (ben nu 22 weken) en ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar jullie ervaringen met dit buro voordat ik een afspraak ga maken.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Sanne
 
Ik ben vorige week bij Babyview in Amersfoort geweest. Ik vond het geweldig. Was toen 20 wkn zwanger en heb een hele leuke DVD en fotos meegekregen!

Als ik 26 wkn ben gaan we nog een keer voor weer een DVD en 3D foto.

Ik ben erg tevreden over Babyview Amersfoort, maar weet niet hoe Arnhem is..

Succes
 
ik ben bij baby vieuw in barendrecht geweest en was heel goed. Ze nam lang de tijd om alles te laten zien en de dvd die ik meekreeg was erg duidelijk
groetjes en veel plezier met je zwangerschap
 
Hoi, ik ben bij Babyview in Hoofddorp geweest en ben er erg tevreden over. Ze werken alleen met gekwalificeerd personeel en maken zich hard voor certificaten voor dit soor bureaus. Op dit moment kan nl. zelfs de slager om de hoek een echobureau beginnen....

Succes ermee!
 
Hoi,

wij zijn 2 keer (17 weken en 27 weken) in Arnhem geweest en hebben twee mooie DVD's en foto's gekregen. De DVD's zijn inderdaad niet in 3D. We hebben natuurlijk wel de 3D foto.
Wij zijn in ieder geval tevreden.
Ze nam er de tijd voor en we kregen een hele duidelijke uitleg erbij.

Succes.
 
In Nijmegen bij De verwachtkamer kun je wel een 3d/4d laten maken. Bij babyview krijg je de echo in 2d en een 3d foto. Het is maar net waar je voor kiest.
 
Terug
Bovenaan