Babyvoeding apparaat?

<p>Hoi allen, ik ben nu 23 weken en bezig met kleine dingen in te slaan. Nu twijfel ik over zo’n apparaat die de poeder mixt met het water. Ik wil wel eerst borstvoeding gaan geven. Je kan toch ook gewoon het flesje schudden of roeren tot dat de poeder is opgelost? Ik vind de apparaten nog al prijzig en vraag me af of t nou echt iets is wat je echt nodig hebt. Wie zweert erbij? </p>

Schaf zo’n ding alsjeblieft niet aan, zo zonde van je geld ? gewoon schudden of roeren met een vork

Inderdaad zeker niet kopen! Gewoon water in de fles, poeder erbij en roeren met een lepeltje oid. Echt heel erg zonde van je geld zo'n apparaat. 

Ik zou alleen dat apparaat kopen, die heb ik zelf ook, die dat water gelijk op temperatuur maakt. Dan hoef je niet te wachten tot iets afkoelt or whatever of testen op je hand. Gewoon poeder erin, schudden of roeren, gelijk de mond in.

Die met poeder mixt klinkt inderdaad super handig maar je moet het na elke fles wel schoonmaken omdat de poederresten erin blijven en dat kan dus weer zorgen voor bacteriën. Extra werk

Ik heb wel zo'n apparaat en ik vind het geweldig! Binnen 8 seconden een flesje en ze heeft er minder krampjes door, dus ik merk wel zeker verschil. Wij hebben hem wel 2e hands gekocht, maar geen onzekerheid qua temperatuur meer, echt ideaal

Oh en ik maak hem om de 3 dagen goed schoon, poeder blijft er niet na elke beurt inhangen

Terug
Bovenaan