babyvoeding kruidvat

Hoi wie heeft er ervaring met de kruidvat eigenmerk babyvoeding 1. Zit te denken om daar op over te stappen. Maar vraag mij af of er echt wel het zelfde inzit als bij de andere merken.

x yvonne

Oh joh ga je overstappen? Heb je geen zin/puf meer om te kolven? (wat ik me heel goed kan voorstellen;))
Soms denk ik ook eraan om het af te bouwen. jari heeft nou ruim 13 weken bv gehad, dus het belangrijkste is geweest..geef hem nu ook de laatste dagen 1 x per dag een fles kv.
Ben benieuwd hoe lang ik het nog vol hou.

Succes met overstappen!

liefs marit

Hoi. Nee ik ga nog niet stoppen. Maar als we erop uitgaan neem ik kv mee en voor de nacht krijgt hij half half.
Wil wel naar 3x per dag over gaan stappen. Maar ben bang dat ik veel stuwing krijg. Over een paar weken ga ik weer werken en dan denk ik dat het te druk wordt met 4x daags kolven. Als ik om.18 thuis kom, moet ik onze man halen, eten koken en kolven pfff. Wordt al gestresst als ik er aan denk. Over 2 weken moet ik naar het cb en ga ik het er over hebben.

X

oh ja kan me voorstellen dat dat stressen is !!! Nou als je het naar 3 x kan doen scheelt dat al een hoop !! ik heb al een tijdje geen stuwing gehad.. laatste dagen jari was kv gegeven maar merkte opeens weer dat het terugkwam.. dat hij dus te weinig dronk bij me ! hij sliep vanacht nog, maar ik werd wakker omdat het zo'n pijn deed haha moest ik hem wakker maken ipv andersom ;) het is wat haha

maar vind het knap hoor dat je het zo lang volhoud met kolven !!! ;)

Terug
Bovenaan