Het hangt van meer dingen af. Voor die prijs verwacht je inderdaad wel wat bijzonders. En target je waarschijnlijk bovenmodaal inkomen mensen. Als ik even mag generaliseren: dan heb je wel te maken met een kritische groep die waarschijnlijk ook wel onderzoek doet naar goede kindervoeding.
Zelf maken is heel makkelijk en voor de baby is het ook beter te eten wat jij eet. Maar indien je zelf ook een fan bent van verse maaltijd services, dan kun je dit misschien verlengen naar babymaaltijden. Misschien is het een optie om gezinsmaaltijden incl baby of kleine kinderen te leveren.
Vers, streekproducten, biologisch, vegan/vega, gluten, noten, koemelk, soja etc... Die mensen cateren.
En dan heb je ook nog dat de een pureert en voert en de ander rapley volgt.
Hoe ga je de versheid garanderen als het voor een week houdbaar moet zijn, en doe je dan postbezorging of maaltijdbezorging? Wat versta je onder 'vers'
Ik zie persoonlijk niet het voordeel op gewoon wat zakjes Ella's Kitchen of een potje als je echt even niet zelf kan koken. Maar dat is omdat die van mij vanaf 6 maanden met de pot mee eet.