babyvoeding

Vraag van een vriendin. Ze geeft haar dochtertje felsvoeding van Bonbebe, maar haar dochtertje heeft na elke voeding erg last van krampjes, nu zegt het consultatieburo na 3 maanden pas overstappen naar andere voeding, zijn hier meiden met andere tips? Ze geven al Infacol voor elke voeding, ik zou mijn gevoel namelijk volgen en toch wel andere voeding proberen, anders zit je nog 2 maanden te rommelen

Ach nee joh. Gewoon overstappen! Je moet een merk voeding wel 1 a 2 weken de tijd geven om te werken, maar als het niet werkt, dan werkt t niet.
Het ene merk werkt voor het ene kind juist geweldig, terwijl een ander kind weer goed doet op een ander merk.
En als cb zegt dat ze de merken moet mixen om kindje eraan te laten wennen.... heb ik ook nooit gedaan bij mijn dochter en merkte geen problemen bij haar!

Dus overstappen. Verder warme hand op dr buik, masseren, de flesvoeding niet schudden maar roeren (door schudden komt er meer lucht in de voeding) en tussentijds laten boeren.
Wens haar maar succes, ik weet hoe rot het is je kindje zo'n pijn te zien hebben door krampjes

Liefs

Ook wij zijn gewoon overgestapt hoor. Van de gewone Friso op Friso Comfort. Hebben het niet eens in overleg gedaan met het consultatiebureau dit keer. Ik meld het wel als we de volgende keer naar het bureau toe moeten.
Met mijn eerste deden we alles netjes in overleg met het bureau. Maar toen slechte ervaringen gehad. Dus gaan nu op ons gevoel meer doen.

gewoon ovestappen!!!
ik gebruikte similac, kun je bij da en super de boer krijgen. is speciaal voor een goede darmwerking. ik vond het berg goede voeding, en we hadden daarvoor al andere geprobeerd oa nutrilon en kruidvat.

Ik gebruik probiotica (op advies) voor moeder en baby. Die doe ik door zijn fles. Eerste dagen werd het erger, maar merk nu duidelijk verschil. Te verkrijgen via apotheek

Terug
Bovenaan