Babyvriendelijk hotel!?

Wij willen lekker 1 of 2 nachtjes even lekker eruit, we zijna al een keer met zn 3tjes naar Maastricht geweest en dat beviel prima!
Aimee was toen pas 3 mnd dus die sliep lekker in de wagen overal waar we heen gingen.
Nu willen we toch iets waar zij ook iets meer aan heeft dus met zwembad en wat kinderfaciliteiten en het liefst wel gewoon in een hotel....
Wie van jullie heeft een leuke tip?!

Groetjes L81

Hoi!

Sorry, ik heb geen echte ervarings-tip voor je. Maar ik heb wel eens gehoord van Preston Palace in Almelo. Op kindvriendelijkheid scoren ze een 8 en 't is dus all-inn. Dus alles (eten, drinken, entertainment) binnen handbereik.
Misschien is er iemand hier die wel ervaring heeft?

Alvast veel plezier!!!

Jacoline.

hoi,

Nee een hotel zou ik nog niet aandurven met een baby van rond de 1 jaar.
Meestal slaapt de kleine dan bij je op de kamer en ik zou niet weten hoe dat zou moeten lukken.
We zijn vorige maand in een huisje van Landall geweest en Jasmijn was de eerste nacht (we kwamen laat aan, onze schuld) enorm van streek, ze heeft echt een uur gekrijst, ik moet er niet aan denken dat ik dan in een hotelkamer zou hebben gezeten met dunne muurtjes naar de buren...
Ik vond verder in een huisje echt ideaal.
Wij zijn afgelopen weekend naar Keulen geweest in een hotel  met vrienden voor het eerst zonder kind. Ook super!
Maar goed dat was je vraag niet, nee sorry ik weet dus geen hotel.
Heb je 1 kindje van 1 jaar? Dan zijn kinderfaciliteiten nog nietzo  nodig lijkt mij?

groetjes Elke

Hoi L81,

Uhm, dit is misschien een beetje een rare tip, maar wij zijn een paar keer een nachtje weggeweest met baby en hond. Daarvoor hadden we speciale hotels waar honden ook welkom zijn en ons viel op dat die hotels ontzettend relaxt en makkelijk zijn.  Ook als het gaat om babietjes met al hun nukken en kuren.

Zo zaten wij op een gegeven moment te eten in het hotel  en Heather was zo moe, die had het niet meer, huilen en jengelen. Je kent het waarschijnlijk wel. Ik ben toen even met haar naar de foyer gelopen en er liep gelijk iemand achter me aan om te vragen of ik daar verder wilde eten of dat ze het even voor me warm moesten houden. Dat soort dingen. (Dit specifieke hotel zat ergens in Duitsland tegen de Tsjechische grens aan... Een beetje ver rijden voor een nachtje denk ik)

Groetjes, KT

Badhotel bruin op vlieland, heeft zelf geen zwembad, maar het eiland wel.
Vlieland heeft bovendien geen auto's.
Verder hebben ze ruime op kinderen toegespitste service, check website

Terug
Bovenaan