babywinkels centrum van nijmegen

hoi,

Weten jullie misschien winkels in Nijmegen waar je babykleertjes en eventueel positiemode kunt kopen?
Wij gaan zaterdag in Nijmegen winkelen. Ik ben niet bekend daar dus het moet wel echt in het centrum zijn!
Ik ben benieuwd,
groetjes Elke

Hoi

In de Molenpoort(overdekt winkelcentrum in het centrum, ja snap je het nog heheh) zit de Prenatal.

Verder zitten er nog de H&M en de C&A en de hema, de standaard dingen dus.  (vlakbij elkaar in de buurt)

Er is ook Belly-B dat is een winkeltje met alleen positiekleding, weet zo even niet meer hoe die straat heet, maar vlakbij de Marienburg, ook in het centrum dus.

Als er iets meer te binnen schiet, meld ik het wel even

Shopse!

Groetjes
Eleanor

oh mooi, dat komt helemaal goed!
Bij ons in de stad (stadje) hebben we ook een kleine v&d en hema maar ik durf niet ongegeneerd te kijken want ik ben altijd bang dat er een bekende achter me staat die ziet of ik bij de meisjes of jongens kleren snuffel!! Ik heb dus nog maar 1 dingetje durven kopen in een andere plaats (licht rose hihi.....)
groeten Elke

Hoi,

als het goed is is er bij de Ganzen heuvel (V&D en dan Hema voorbij rechtdoor naar beneden lopen en dan bij een pleintje naar rechts). Moet ook een leuk winkeltje zijn.

En als je last hebt van een chocolade verslaving, dan kun je het beste even bij Belga aan. Ik heb geen idee of ze open zijn ivm vakantie (zit iets verder dan de C&A). Ze hebben geweldige belgische chocolade uit eigen atelier!!!!

Veel plezier in Nijmegen!!

groetjes,

mamaraf

hoi,
Nou ik ben wezen shoppen in Nijmegen hoor. Erg leuk en nog geod geslaagd ook. Zelfs nog een spijkerbroek gekocht. Het winkeltje onderaan de Ganzenheuvel was helaas weg. Het gaat 1 sept weer open op een andere locatie.
groeten ELke

hoi hoi,

lekkershoppen in nijmegen he..
bij de prenetal hadden ze ook uitverkoop...
als je nu nog meer leuke dingen zoekt kijk dan eens op www.bellyfashion.nl
das hele leuke en zeer betaalbare site! ik heb er zelf al heel wat gekocht..
tis zelfs zo erg dat ik bijna klaar ben (32weken) en het stiekem jammer vind dat ik straks die kleren niet meer aan hoef..

succes

liefs Annemieke

Terug
Bovenaan