babyzaak falliet

We dachten gister, kom laten we even naar de winkel gaan waar we het kamertje hebben besteld. Komen we in Breda bij aktiebaby... deur opslot ivm failliesement! Ik kon mijn ogen niet geloven. Terug naar huis en wat snuffelen op internet. Wat blijkt nu...vanaf februari is de winkel al gesloten. Je wordt mooi doorverwezen naar een advocatenkantoor die je kunt benaderen als je een aanbetaling hebt gedaan. Nu dus wachten tot morgen want zulke mensen werken niet op zaterdag. Wel mooi klote. En het nare vind ik dat we er helemaal niks over gehoord hebben!!!
Daar gaat mijn kamertje en aanbetaling vrees ik. Gelukkig komen we er nu achter maar voor het zelfde geldt kom je er achter als je de spullen verwacht. Echt schandalig.

Gelukkig hadden we de kinderwagen ergens anders besteld en toen ze gister belde dat die klaar stond zijn we hem meteen gaan halen.Die kunnen ze niet meer van ma af pakken.

Ik hoop dat ik morgen iets meer weet....
Ik hoop niet dat er meer mensen daar hun spulletjes hebben gekocht...

Jee... Balen zeg!
Gaat ook zo lekker samen met een lichaam vol hormonen!
Als je een nieuw kamertje zoekt zonder levertijd heb ik nog wel een tip voor je, en niet zo duur.
Laat maar weten...
Succes met je aanbetaling terug krijgen!
X Siem

Jemig, wat vervelend. Hoop dat je niet teveel aanbetaald hebt?

Gelukkig heb je de wandelwagen ergens anders gekocht.

Het is in deze economische crisis toch opletten geblazen...

jeetje zeg wat onzettend balen! hopelijk heb je niet teveel aanbetaald en krijg je nog wat weer! Ben benieuwd wat dat advocatenkantoor morgen te zeggen heeft
mira mv marek en ??

Hey meiden,

Ik heb vandaag contact met het advocaten kantoor maar daar wordt je dus niets
wijzer van.Je moet een brief sturen en copieen toevoegen. Het kan nog lang duren voor we iets horen. Ja, die tijd heb ik dus niet meer want ik wil alles op orde hebben!!!
De aanbetaling was maar 181 euro...maar ja, iedere euro is teveel en als ik nu weet
dat ik met een gerust hart ergens anders kan gaan kopen maar zelfs dat is onduidelijk.

Niet goed voor mijn hormonen...

Jeetje dat is ook een flinke klap! En je doet er niets mee, balen zeg. Meteen die brief de deur uit met de nota e.d. want idd iedere euro is er één. Ik hoop dat je snel een vervangend kamertje kan vinden.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan