babyzoo wekker gezocht.

ik ben op zoek naar de babyzoo wekker.
Het liefst de aap.
Een tijdje geleden is deze in de aktie geweest bij de kruidvat. Toen voor 16 euro.
Wie heeft er een over, of gebruikt hem niet meer.
ben ook op marktplaats aan het zoeken geweest, maar daar vragen ze er de hoofdprijs voor.

alvast bedankt

Is dat die rare aap die niemand behalve ik ingesteld kreeg??? Volgens mij hadden ze hem ook met een olifant of niet? Als het die is, heb ik hem hier liggen voor je.... Thomas doet er helemaal niets mee, behalve zelf zijn ogen open en dicht doen en het nachtlampje gebruiken, hahaha!
Ik zal wel eens kijken of ie het nog doet voor je. Voor de duidelijkheid: ik heb er geen gebruiksaanwijzing meer bij, en het was echt even horror om in te stellen!!
Laat maar horen dus!

Ik heb er 1, maar die opent zijn ogen al na 2 uur ipv de volgende ochtend. Heeeel irritant. Kon niet meer terug naar de winkel helaas.

Ik raad hem je af, hebt er ook een van nijntje en die schijnt beter te zijn

Als wij inderdaad nog eens ergens voor kiezen word het de kidzsleep met die konijntjes van Fenneke hoor! De onze deed het verder prima, maar te ingewikkeld als Thomas weer eens iets verzet had en die vond het meer een leuk speleding, hahaha!

Bij de prijsmepper verkopen ze hem nog.

Ik heb die van mij toen trouwens ook terug gebracht, omdat hij na een half uur of zo zijn ogen al open deed.

Onze zoon kan de cijfers lezen en heeft dus een gewone wekker.

Hier is momo overleden (zo heet die aap)
merel vond er ook niks aan, kwam ze onze slaapkamer opgerend met de mededeling:MOMO SLAAPT NOG!!!
huh...ja en dat zou jij dus ook nog moeten doen! hahahahahaha.

Hij was gevallen, en nu doet ie het niet meer.. anders had je m zo mogen hebben!

Terug
Bovenaan