Babyzwembandje nodig en waar koop ik die?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Met kerst gaan we mijn ouders opzoeken die een weekje in Landal zitten. We willen gaan zwemmen met Mette omdat ze het babyzwemmen zo leuk vind. Nu wil ik zo'n speciaal babyzwembandje kopen met zitje erin alleen vraag ik me af vanaf welke leeftijd je die gebruikt. Mette is bijna 6 maanden en kan met een klein steuntje in de rug zitten. Wie heeft er ervaring met deze zwembandjes?

gr.Ing

Hoi Ing,
Ik heb zelf een hele leuke van nijntje, daar zit je dochter dan in en er zit nog een extra stuk aan waar jij dan aan kan hangen...snap je?!? Zo kan je haar ook vasthouden. Ik denk dat als je  zoekt op nijntje zwemband je het wel kan vinden...ik heb hem volgens mij bij een speelgoedwinkel vandaan, bart smit of intertoys ofzo. Succes en veel plezier!!!

Dominique

Haai,
Ik heb er voor Veerle ééntje van Nijntje, errug lief. Je kunt ze o.a. bij de Etos kopen, zie ze hier nog regelmatig liggen. Heb de band + zitje nog nooit gebruikt, maar het ziet er wel stevig en goed uit.
X
Floor

als je helemaal nergens iets kan vinden (beetje verkeerder jaargetijde he) hebben ze het misschien wel bij landal zelf in een van de winkels.

Hallo,

Ik heb een Nijntje zwemband waar ze in kunnen zitten. Deze heb ik gekocht bij Prenatal.
Ze zijn hier het hele jaar te koop.

Heel veel zwemplezier.

groetjes sylvia

Ik heb ook die van Nijntje. En ook bij Prenatal gekocht. Daar hebben ze ze inderdaad het heel jaar door. Ze hebben ook handige badpakjes/broekjes die meteen zwemluier zijn. Die kun je dan wassen. Moet eerlijk zeggen dat ik die niet heb, omdat ik al gewone zwemluiers en zwembroekje had gekocht.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan