Babyzwemmen/babymassage

Hoihoi,

Ik ben gister gaan kijken naar het babyzwemmen van mijn buurmeisje (1jaar nu).
Ik vond het wel heel erg leuk zo, al die kleintjes met papa's en mama's leuke dingen doen in het water.
Is er al iemand hiermee begonnen, of met babymassage en wat zijn de ervaringen?

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi hoi,

Ik heb met Sofie een cursus babymassage gedaan. Ze vond het heerlijk. Waar ik het heb gedaan werd er echt een hele ochtend aan besteed. Eerst met zn allen een kopje thee drinken vervolgens de baby's lekker masseren, ong. 25 minuten, dan konden we de baby's lekker in de tummytub doen en daarna voedde ik Sofie en kregen wij een sandwich en konden we nog ff kletsen. Was echt heel erg leuk om te doen. Sofie vond het ook heerlijk elke keer, ze werd er lekker moe van en sliep 's middags heerlijk in haar bedje.
Babyzwemmen wil ik nog even mee wachten. Als je zelf al het zwembad binnenkomt, dan wordt je al rozig van de geur van chloor. Als zo'n kleintje met de lucht in aanraking komt lijkt me dat niet helemaal goed. Ik wacht nog even tot de longen daar iets beter tegen kunnen! Maar iedereen natuurlijk voor zich!

Groetjes Marije
mv Sofie, 17 mei 08

hoi iris
ik heb met mijn eerste kindje op babyzwemmen gezeten, en ik vond het opzich heel erg leuk alleen kreeg mijn dochtertje al heel snel last van ontstoken oogjes, vandaar dat ik nu met de tweede nog twijfel, wacht in ieder geval tot hij iets ouder is.
groetjes succes ermee

Babyzwemmen heb ik met de oudste niet gedaan, ben ik nu ook niet van plan. Ik ben wel naar babymassage geweest, de oudste vond het heerlijk en sliep daarna altijd heerlijk. Thuis heb ik het echter bijna nooit meer gedaan.

Ik ga nu weer naar babymassage, vooral zodat de kleine volledig de aandacht krijgt. Ik vind het echt een aanrader!

Hoi Iris,

Ik ben niet echt een zwemtype, maar babymassage heb ik bij mijn oudste gedaan! Was erg leuk moet ik zeggen,. ze werd er een stuk rustiger van, en sliep daarna zowat de hele middag! Maar; ook ik heb er na de cursus niks meer mee gedaan helaas......
Nu ga ik het niet doen, ik weet het nog wel een beetje allemaal van mijn dochter.
Maar; ik raad het je zeker aan!
Groetjes, eline

Hoihoi,

We gaan zaterdag met Evy een les babyzwemmen doen. Ben benieuwd hoe ze het vindt, zal wel erg inspannend zijn voor haar.
Papa en camera mee.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi Iris,

Ik heb met Chiara gezwommen vanaf haar eerste prikjes, zij vond het echt heel leuk!! Ik wil met Milan ook binnenkort eens gaan zwemmen. Veel plezier zaterdag en neem inderdaad je camera mee, zo leuk!!!

Gr. ESther

Terug
Bovenaan