babyzwemmen en slapen

vandaag heb ik voor het eerst aan baby zwemmen gedaan met mijn 7,5 maand oude zoontje. Hij vond het fantastisch maar werd er wel erg druk van. In de auto terug naar huis viel hij in de maxi cosi in slaap thuis een kleine flesje gegeven en toen naar bed, hij was heel zwaar en moe; helaas werd hij alweer na 40 min. wakker, nog sneller als anders....hebben jullie ervaringen met zwemmen en het slapen erna. Ik moet er wel bij vermelden dat mijn zoon thuis tussen half tien en tien naar bed gaat en nu half elf....
 
Hoi lot,
Tymo is ook altijd helemaal kapot na het zwemmen! Het was zijn eerste keer, dus ook een hele ervaring voor hem die hij even moet verwerken. Heeft hij 's middags wel goed geslapen?
Ik zou het gewoon een paar keer blijven proberen, misschien als hij er wat meer aan gewend is slaapt hij de na een paar keer wel weer goed na het zwemmen.
Ik moet zeggen dat wij niet zo vaak gaan zwemmen omdat ik het zo vroeg vind!
Wij werken voornamelijk 's avonds en hebben Tymo daarom aangeleerd om niet zo vroeg op te staan, dus als we gaan zwemmen moeten we echt haasten. Eigenlijk wel jammer, want zowel hij als wij vinden het erg leuk!
Hmm, we moeten het snel maar weer eens gaan oppakken haha.
Heel veel succes!
Liefs,
Mar
 
hoi Lot,

leuk het dat zwemmen!! onze kleine is er helemaal dol op. Ik ga met mijn zoontje (nu 9 maanden) ook baby zwemmen. in het begin had ik precies hetzelfde, eerst legde ik hem uit de maxi cosi in bed, maar na een paar keer ben ik daar mee gestopt. hij werd wakker en sliep niet meer. na het zwemmen liet ik hem in de maxi cosi slapen. nu krijgt hij thuis zijn fruit en gaat dan ook gelijk slapen. het is erg vermoeiend voor onze kleintjes. de slaaptijden zijn op z'n dag wat anders maar dat komt in de middag wel weer goed.

heel veel zwemplezier!!

ps: marjolijn ik hoop dat je het nog gaat oppakken het is zo leuk! je kan ook terug naar bed als je kleine slaapt ;)

 
Terug
Bovenaan