Babyzwemmen, hoe met de luier?

Hallo,

Ik ga volgende week beginnen met babyzwemmen en ik vraag me echt af hoe ik dat moet doen met de luier.

Heeft iemand enig idee of tips?
Alvast bedankt!!!!!!!

Groetjes, Sigrid

Hm geen luier uiteraard   bij de drogist zijn van die speciale zwembroekjes te koop die tevens fungeren als luier.. laat je kind ook nooit met een luier in een 'poedel' badje, zodra ze gaan zitten trekt die luier zoveel vocht op dat ze vaak niet meer kunnen gaan staan (vooropgesteld dat ze al op die leeftijd zijn natuurlijk), ze glijden weg, vallen om en we weten allemaal dat er maar een klein laagje water nodig is voor een verdrinking..

Die broekjes zijn een prima oplossing, wegwerpspul maar t werkt allemaal prima!

Ik zit ook met die vraag, maar volgens mij zijn er speciale zwemluiers die je onder een zwembroekje aan kan doen. Je kunt even navragen bij het zwembad waar je heen gaat, want ik dacht dat ze zwemluiers ook wel eens verkopen bij de kassa aldaar.

Ja hoor, gewoon bij Kruidvat te koop. Eigen merk zwemluiertjes. Prima dingen en niet te duur. Toen ik met onze oudste naar babyzwemmen ging waren er ook een heleboel moeders die hun kleintje alleen een zwembroekje aandeden zonder luier. Dit risico was mij te groot, had geen zin in een spuitluier in het water.....
Groetjes van Ruth

tja soms zijn die zwemluiers er niet in die kleine maatjes,maar bij de
winkelketen lief!verkopen ze speciale zwembroekjes voor de
allerkleinste onderons

Misschien dat prenatal ook wel zulke zwembroekjes verkopen,ze hebben ze trouwens ook voor meiden.

Terug
Bovenaan