babyzwemmen met of zonder luier?

Hoi,

Misschien een rare vraag, maar als je gaat babyzwemmen, moet Lars dan een luier om? Lijkt mij van wel, en dan waarschijnlijk zo'n speciale zwemluier? Stel je voor dat hij een poep doet in het water.... Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

Groet van Saskia

Yoëll zwemt altijd in een zwembroek zonder luier. Hij heeft nog niet 1 keer gepoept(nou ja in het zwembad dan, haha anders zou er iets niet goed zijn), dus daar heb ik geen ervaring mee.

Groetjes Pauline

Bij de meeste zwembaden hoef je volgens mij helemaal geen zweluier te gebriuken. Hier bij ons ook niet. Ze zeiden dat het nog nooit was voorgekomen dat er een baby in het water gepoept had. Ik doe Tygo wel een zwemluier voor, ook omdat het zwembroekje dan beter past..... Glijdt die niet van z'n kontje hahaha
Groetjes happyM.

Ik doe Mirne gewoon een echte zwembroek aan, een hele mooie roze. Hij is wel veel te groot officieel (maat 74) maar ze heeft zulke dikke dijen dat hij goed blijft zitten. Ze heeft er nog niet in gepoept, maar ik vind het toch wel fijner als een soort opvang. Zwemluiers heb ik nog niet gekocht.

Barbara (Mirne is voor het eerst gaan zwemmen toen ze 20 weken was, ze is nu 6 maanden)

Ik zwem met beide kinderen al sinds ze 4 maanden oud zijn en gebruik nog altijd zwemluiers. Vaak genoeg heb ik moeten mee maken dat moeders die dat niet gebruiken de drolletjes uit het water moesten vissen........heel vies!!

Zwemluiers helpen ook niet altijd hoor, wij hebben een keer gezwommen met de oudste 2 en toen bleek Céline opeens diarree te hebben.  3 keer raden hoe het water er toen uitzag, oeps

Terug
Bovenaan