Babyzwemmen vraagje

Hallo dames

Ons kleine meid is momenteel 2 en een half week.
En wij willen graag na de 8 wk babyzwemmen gaan
uitproberen?
Maar mijn vraag is gaan jullie met zn 2tjes, of met zn
3tjes.
Het lijkt mij en mn man super om samen met haar te
zwemmen! Ik ga het nog wel navragen bij het zwembad...
maar misschien dat jullie er ook wel ervaring mee hebben!!!

ooh ja en waar kun je de zwempakjes kopen???

Groetjes hanna

Bij ons was het de bedoeling dat er maar 1 ouder mee deed. We waren met z'n 9-en...8 mama's en 1 papa. Misschien kan je wel met z'n 3-en gaan, maar wisselen jullie om beurten af wie er meedoet aan de les (om de week dus). Degene die niet aan de les meedoet, kan dan zelf even zwemmen en na de les nog lekker even mee spetteren.
Badpakjes en zwembroekjes kun je makkelijk kopen bij de Hema, Prenatal en V&D etc.

Veel plezier!
Patricia

Hoi,

Bij ons mag je wel met z'n 2-en. Mijn zus gaat wel eens mee. We doen de oefeningen dan om de beurt. Gewoon even vragen dus.
Maar met 8 weken is nog wel heel vroeg. Je hebt dan grote kans dat  je kindje het na 15 minuten al koud heeft. Goed letten op blauwe lippen.

Groetjes

Hallo,

Wij zijn begonnen met babyzwemmen toen Sasha drie maanden was. De eerste keer zijn we met z'n drieen gegaan, lekker gezellig. Nu gaat mijn vriend de ene week en ik de andere week. En we hebben een geweldig klein zwembroekje en zwempakje bij de Hema gekocht.

groetjes,
Sabine

Hallo Hanna,

Ik zou eens bellen met het zwembad waar je zal gaan babyzwemmen.
Ieder bad heeft zo z'n eigen regeltjes.
Zelf ben ik met altijd met z'n 3en geweest, of met mijn man of anders met mijn  (schoon)-moeder.   Met het aan- en uitkleden is  een extra paar handen heel erg makkelijk.

Bij de Hema heb je hele leuke zwempakjes, maar denk ook aan zwemluiertjes.
Vindt je dat allemaal te ingewikkeld, dan heeft Prenatal hele leuke  luierzwembroekjes.  

In iedergeval heel veel plezier met het zwemmen,  wij vinden het nog steeds ontzettend leuk.  

Groetjes
Pascalle (mama van Indra 14mnd)

Ik ben van plan om misschien morgen eens te gaan babyzwemmen (moet normaal werken op donderdag, maar heb deze week een dag geruild en ben dus vrij morgen).
Mijn dochter is nu 3,5 maand, maar is niet zo groot.
Zwemluiers zijn er pas vanaf 6 kg en ze was vorige week bij het cb 4110 gram. Ben dus bang dat ze nog veel te groot zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Hallo,

Ik ben voor het eerst met mijn dochtertje wezen zwemmen toen ze drie maanden was. Ik geloof dat ze toen nog geen 5 kilo woog. Ik dacht ook dat de zwemluiers veel te groot zouden zijn, maar die van de kruitvat pasten best goed. En dan zo'n schattig zwembroekje erover van de Hema.

groetjes,
Sabine

Hoi,

Wij zijn gisteren ook voor het eerst gaan babyzwemmen en Senne vond het helemaal geweldig!
Mijn vriend ging met  hem zwemmen en het was wel een erg leuk gezicht mijn vriend met al die mama's in het water.Heel schattig!Je mag wel met z'n drien gaan zwemmen in dit bad (in Veenendaal) maar we gaan het om en om doen.Kan de ander altijd foto's nemen.
Het is wel erg handig om samen te gaan.Als je voor het eerst gaat is het toch wel even wennen.En een paar xtra handen zijn altijd handig.Een luier hoefde Senne niet te hebben.Hij mocht alleen in z'n schattig zwembroekje zwemmen.Ik ga toch wel van die zwemluierbroekjes kopen,gewoon omdat ik het fijner vind.Maar het hoeft niet.

Heel veel plezier met zwemmen!
Ze vinden het echt top!
Liefs,
Lina & Senne  

Terug
Bovenaan