Babyzwemmen wat meenemen en hoe doen jullie het met voeden?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ga zo direct voor het eerst babyzwemmen. Heb er ongelooflijk veel zin in!

Mag ik vragen wat jullie altijd meenemen na babyzwemmen of hebben jullie nog tips.

En wat ik me afvroeg ik voed onze kleine man voordat we gaan zwemmen nu maar om 11.30 ipv 12.00 uur. We gaan 13.00 uur het zwembad in. Heb voor de zekerheid wel wat melk mee.

Vroeger zeiden ze altijd tegen mij niet zwemmen na een uur als je net gegeten hebt. Dan kon je last krijgen van krampjes. Doordat ze dit me hebben verteld vroeg ik het bovenstaande me af.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten

Diarich

Hoi,

neem een badjas voor jezelf mee!!! Als je dan je kleintje af gaat drogen en aankleden krijg je het zelf niet hardstikke koud!!! Neem ook iets van bodylotion mee voor je kleintje. Van het zwemwater krijg je een wat droge huid. Als je na het zwemmen even gaat douchen hoef je de kleine thuis niet meer in bad te doen.

Als je flesvoeding geeft is het handig om kokend water in een thermosfles te doen. Er zijn halve literthermosflessen. Dan heb je altijd warm water en hoef je niet te zoeken en te vragen naar een mogelijkheid om op te warmen.

Veel plezier en laat even weten hoe het geweest is!!!

Groetjes van Marloes

Ik ben net terug van de eerste keer babyzwemmen en ik vond het helemaal geweldig en Eva ook. Wat mijn voorganger al heeft geschreven wou ik ook net schrijven. Oja neem een fototoestel mee echt leuk. Ik had ook een warme fles voor Eva mee maar ze was zo moe geworden dat ze onder het aankleden al in slaap viel. Als ze wakker zijn is het wel lekker als ze iets warms te drinken krijgen want, kinderen warmen vanuit de binnenkant op (tip cb). Veel plezier!

Liefs Linda

Hallo

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben ook voor de eerste keer heen geweest.
In 1 woord FANTASTISCH.

De kleine vondt het ook geweldig. En het leuke was ook nog dat ik een oude bekende tegen kwam.

Ik kan nu al niet wachten tot volgende week vrijdag.
Ben zo blij dat hij het ook fijn vond ben zelf erg gek op water en zwemmen.

En wat ideaal die grote aankleedhokken echt super veel ruimte. En daarin ook nog van die soort en met voedingskussen ideaal.

Oftewel nogmaals met 1 woord GEWELDIG ik ben super enthousiast.
Mijn vriend heeft gefilmd en foto's gemaakt. Als ik die nu terug zie krijg ik de tranen van geluk in mijn ogen.

Groeten

Diarich

Hoi,

wat leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad. Je enthousiastme spat gewoon van het scherm. Had je nog wat aan onze tips? Misschien voor volgende week.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan