Babyzwemmen

<p>Hallo mama’s,</p><p>ik zou graag willen gaan babyzwemmen. Gebruiken jullie een babyfloat of houden jullie je baby gewoon vast? Ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen. </p>

Bij ons bij babyzwemmen houden wij de kleintjes gewoon vast. We spelen, zingen, en knuffelen. 
Nu hij wat ouder is (half jaar) spelen we meer en doormiddel van spelende wijze leert hij niet bang te zijn. We spelen op de matjes op het water, maken een hutje waar we onderdoor gaan enzovoort.
Mijn zoontje vind het vanaf dag 1 fantastisch! Veel plezier! 

wij hebben een baby float.. echt super ideaal.. kan ze zelf ook ff chillen ipv constant op de arm.. en ook voor jezelf wat makkelijker! Vinden ze echt LEUK!! 

Je kunt ze online kopen, of in ons geval gewoon kopen/huren bij de balie (zwembad). 

Ga je naar georganiseerd babyzwemmen of ga je gewoon zelf met je kleintje naar het zwembad? In het eerste geval zal je je baby waarschijnlijk gewoon vasthouden, in het tweede is het in veel zwembaden verplicht dat ze juist wel iets zoals een babyfloat om hebben...

Bij ons zo’n babyfloat verplicht...
Persoonlijk vind ik dat gek want om een kindje lekker te laten wennen is er niks fijner dan bij mama op de arm. Maar goed.
Ze hebben ze overigens gewoon liggen om te lenen bij ons

Wij gaan ook altijd gewoon met haar op de arm. Ons dochtertje vindt zo'n babyfloat maar niks. In ons zwembad kun je er eentje lenen. Zo wisten wij dat we er niet 1 zelf hoefden te kopen.

Terug
Bovenaan