babyzwemmen

hallo,
Ik zwem ook 1 keer in de week met mijn dochter (6kg). Voor haar heb ik de kleinste maat zwemluier. Er zijn er ook bij die gewoon een zwembroekje of badpak aan hebben. Iemand zei een keer, Als hij wel poept dan rol ik dat zo uit het zwembroekje. Maar ik geef bv dus zalfige ontlasting. En heb ik dus zoiets van ik gebruik wel luiers. Je kunt misschien ook eens informeren bij het zwembad.

Ik heb bij prenetal een zwembroekje gekocht met een laagje erin die ontlasting en urine tegenhouden. De kleinste maat was 62/68. In de middel zit hij wel goed alleen de gaten waar de beentjes door gaan waren te groot en die heb ik een beetje kleiner gemaakt. Nu past het perfect. Succes

Hoi Kim,
Ik heb altijd met mijn zoon (nu inmiddels bijna drie) gezwommen, zonder luier. Bij het zwembad waar ik heen ging vertelde ze dat baby'tjes inprincipe niet in het water poepen. Als je een goed passende zwembroek aantrekt valt dat gedoe ook niet zomaar in het water voor mocht het toch misgaan. (Bij mij is het nog nooit misgegaan, even afkloppen....)Veel succes en zwemplezier!

Hoi Kim,

ik zit met mijn dochter van nu 7 mnd. al op zwemmen sinds dat ze 12 wkn was en heb nog nooit een zwemluier hoeven gebruiken. Bij ons is dat niet verplicht en nog niet 1 baby heeft in het bad gepoept.
Veel plezier en succes!
Groetjes, Cindy

Terug
Bovenaan