Babyzwemmen

Hallo, Mijn zoontje is 4 maanden en nu lijkt het me leuk om met hem te gaan babyzwemmen, maar hoe gaat dat in z'n werk met aan en uit kleden enzo en na afloop ga je ook gewoon met hem onder de douche of doe je dat thuis pas?
 
Je gaat het zwembad binnen en kleed je zelf om, en laat je kind in de maxi cosi. Als je dan je zwemkleding aan hebt, ga je het zwembad binnen met de maxi cosi, daar hebben ze aankleedkussens en kan je je zoontje zijn zwembroek aandoen (bij ons hoeft er geen zwemluier onder). Dan na het zwemmen, want mijn zoontje trouwens helemaal top vindt, ga je weer naar aankleedkussen, leg je vast alles klaar, handdoek omslagdoek kleertjes, luier, en ik trek ook vast zijn zwembroek uit en ga onder de douche staan en was je je kind. Daarna kleed je hem aan, en leg je hem weer in de maxi cosi, hij valt waarschijnlijk meteen in slaap want het is erg vermoeiend voor ze. Dan ga ik zelf even douchen, bij ons kan je vanuit de douche je kind in de gaten houden, wel zo fijn, anders vraag je het aan een andere moeder, en ga je weer naar de kleedruimtes met maxi cosi en kind en kleed je jezelf aan. Eigenlijk heel simpel allemaal. Het is aan te raden, je kind is de heledag lekker moe, maar het is ook leuk voor ze, liedjes zingen etc. Veel plezier!!
 
Bedankt! Dan weet ik dat, want ik wist bijvoorbeeld niet dat je je baby in het zwembad omkleed i.p.v. in het kleedhokje..
Daar was ik natuurlijk wel achter gekomen, maar ik vind het prettig om alvast te weten hoe 't in z'n werk gaat..
 
Hallo Valesca
ik had ff een vraagje.kom je uit limburg.ik heet namelijk ook valeska maar dan met een k zoals je ziet komt niet veel voor de naam en ik kan dus nog een valesca en die woont in limburg.groetjes valeska en veel zwemplezier met de kleine.
 
hoi Valesca
ja inderdaad,en het is dan ook heel raar dat je je naam dan ziet staan.Ik dacht ik heb toch geen bericht getypt bij dit forum. maar ja zo zie je wel weer we zijn niet de enige met de naam.hihi,trouwens ik heb een dochter van 5mnd(21april).ben je al met je zoontje gaan zwemmen.groetjes Valeska
 
Nee nog niet: hier is het babyzwemmen pas vanaf 6 maanden.. Maar ik ga volgende week gewoon even naar het zwembad, bij de Rabbit Hill, daar zit mn broer met zn vriendin..
Ben benieuwd wat ie er van vind !!
Groetjes!
 
Terug
Bovenaan