Babyzwemmen

Ik kom net terug van babyzwemmen, en ik kan het echt iedereen aanraden.
Het is zo ontzettend leuk!!!!!!!!
Je zingt liedjes en ze gaan onder water en Danique vond het zo leuk
Ze ligt nu heerlijk te slapen.
Is natuurlijk ook wel vermoeiend.
Maar volgende week zeker weer.

Liefs Ilse en Danique

Hoi Ilse
Mag ik vragen hoe oud Danique is?
Ik wil straks ook gaan babyzwemmen met Yoëll, maar zo hier om me heen zijn de meningen nogal verdeeld vanaf hoeveel weken/maanden je het beste kunt gaan babyzwemmen. Het lijkt me ook helemaal geweldig om samen in dat water te spetteren
Groetjes Pauline (mama van Yoëll)

Hoi meiden
Danique is morgen 12 weken, en je mag bij ons met 10 weken zwemmen.
Het beste is na je inentingen.
Ik heb het ook even nagevraagd over dat babyzwemmen slecht zou zijn.
En kreeg dit per email terug:

Het artikel dat u heeft gelezen is gebaseerd op verouderde feiten. Tevens heeft het onderzoek plaats gehad in een aantal zwembaden in België waar de normen inzake waterkwaliteit en luchtbehandeling niet te vergelijken zijn met die in Nederland. Voor zover wij het nu kunnen nagaan, vormt babyzwemmen geen enkel risico voor de gezondheid van de kindjes. U hoeft zich hier dan ook geen zorgen om te maken.

Dus ga nu met een gerust hart zwemmen

Liefs Ilse

hier in Bergen op Zoom is ook babyzwemmen, Bram is nu pas drie weken, maar ik wil ook graag over twee maanden beginnen met babyzwemmen, een vriendin van me doet het met haar zoontje en die vind het helemaal geweldig.
zelf ben ik niet zo'n fan van zwemmen,maar voor Bram zijn plezier heb ik het graag over

Ik wil ook gaan babyzwemmen en heb het zwembad in Bergen op Zoom gebeld.
En die zeiden dat je pas vanaf 3 maanden kunt aanmelden. Ik kan niet wachten. Ik vind het belangrijk dat ze straks kan zwemmen ( alleen leren ze dat nu nog niet)

Groetjes van Anouschka
                                        mama van Nikki

http://www.nikkihuijgens.beebiesite.nl

Terug
Bovenaan