babyzwemmen

Ik wil dolgraag gaan babyzwemmen met mijn zoontje. Hij is inmiddels ruim 10 weken oud en weegt een dikke 5,5 kilo. Nu vraag ik mij echter af wat ik hem aan moet trekken? Die speciale zemluiertjes zijn er namelijk pas vanaf 7 kilo. Die past hij dan toch nog niet, maar zonder mag hij toch niet zwemmen??? En gaat daarover nog een gewoon zwembroekje? Waar koop ik die in die kleine maatjes? Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groetjes DiMamar

Tegen dat probleem liep ik ook aan, mijn meissie is ook aan de kleine kant. Ik weet niet waar jullie wonen, maar ik heb ze in Duitsland gevonden, bij de DM drogist www.dm-drogeriemarkt.de vind je de adressen. Deze zijn vanaf 4 kilo en kosten maar 3,45 voor een doos van 12. Heb ze nog niet uitgeprobeerd, ga eerst op babymassage. HEt is zowiezo de moeite om in Duitsland te shoppen bij de DM en ook in supermarkten als de Kaufland. Veel dingen zijn er veel goedkoper dan hier en wij vinden ze vaak nog lekkerder ook. Wij wonen in Veenendaal en zelfs dan is het voor ons nog rendabel. En ze hebben daar in iedere supermarkt van die leuke karretjes met babyzitje boveop: Lydia zit daar altijd als ene prinsesje rond te kijken!

Hier in Nederland zou ik het verder ook niet weten...
Groetjes, Rianne

hoi ik ga over 2 weekjes babyzwemmen en demy hoeft geen zwemluier aan maar mag gewoon in haar bikini of zwembroekje komen zwemmen !! haha best grappig , ik weet ook niet wat ze doen als er kindjes in bad poepen ...en tja plassen dat zullen ze allemaal wel doen denk ik haha !! maar voor de babys wel lekker natuurlijk dat ze geen luiertje aan hoeven !!

kus mariska mv demy

Gewoon zonder zwemluier. Toen wij voor het eerst met onze dochter gingen zwemmen dachten wij ook: zwemluier moet. Maar niets is minder waar, althans... waar wij gaan niet. Gewoon zwembroekje aan en poedelen!!! Wij hebben in het afgelopen jaar nog nooit meegemaakt dat er een baby of peuter poepte in het water, plassen komt weleens voor. Maar heb jij weleens een zwembad gevonden waar niet in wordt geplast ? Anders even navragen bij het zwembad van jouw keuze. Veel zwemplezier!

Hoi,

Ik ga binnekort ook babyzwemmen met mijn zoontje. Een zwembroekje kun je gewoon bij de Hema kopen. Als je wel een zwemluier gebruikt, moet je wel een wat groter broekje nemen, anders past de zwemluier er niet in. Bij ons moeten kindjes wel een zwemluier aan. Ik hoop dat hij het leuk gaat vinden, succes!

Terug
Bovenaan