Babyzwemmen

Hoi allemaal,
Ik was eigenlijk benieuwd hoe jullie denken over babyzwemmen. Zijn jullie misschien al op babyzwemmen of zijn julllie het van plan. Vanaf hoe oud ... enz enz.
Ik zit namelijk nog te twijfelen of ik het wil gaan doen.
Groetjes,
Saskia (Bram 23-01)

hoi saskia

ik ben drie weken geleden moeder geworden van naomi en ik wil ook heel graag gaan baby zwemmen. ze schijnen t heerlijk te vinden. heb het advies gekregen om t pas na 6 weken te gaan doen. als je bang bent of chloor wel goed is voor je ventje, dan kun je naar t zwembad in breukelen die hebben namelijk zwavel in t water is minder schadelijk voor de longetjes. succes!!! liefs anne

Ik weet van een meisje hier van het forum (ik weet alleen niet meer welke maand) die werkt bij een zwembad en geeft ook zwemles,zij zei dat het beter is om tot 5 maanden te wachten i.v.m oorontsteking. Ik heb dat ook al vaker gehoord dus ik wacht tot de 5 maanden. Is lekker in de zomer dan. Het lijkt me wel erg leuk!
Groetjes Mikkie.

Hoi Saskia,

OP zich lijkt mij babyzwemmen ook erg leuk. Helaas heb ik een onderzoek gelezen dat de kans op astma groter wordt bij baby's die aan babyazwemmen doen/gedaan hebben. Ik weet niet vanaf welke leeftijd het dan wel kan jammer genoeg. Wl de pret niet bederven, maar wel even laten weten dat het dus niet alleen maar pret is.

Groetjes,
Marjanne

Terug
Bovenaan