Babyzwemmen

A

Anoniem

Guest
Ik lees in het Topic over plezier in bad. Wat dat betreft kan ik babyzwemmen aanraden. Dat is zooooooooooooooooo leuk. En je ziet dan die veranderingen; van wat vorige week nog kat uit de boom kijken was en nu ineens hard in actie. Bijvoorbeeld dat onze knul de vorige keer nog door andere baby's werd natgespetterd en hij zat er maar een beetje bij te kijken. En dan een keer later zit  hij zelf  de andere baby's en hun mama's en ook de juffrouw helemaal nat te spetteren. En een grote schik dat ie heeft. En ja, dan voelt mama zich dus ook heeeeeeeeeeel blij en trots. Echt leuk. Ik weet niet of ieder zwembad die mogelijk heeft maar het is de moeite en het geld (ong 5 euro per keer) waard.

Inderdaad, babyzwemmen is errug leuk.
Ik ga met Emma babyzwemmen sinds ze 8 weken is, en ze vindt het prachtig.
Laatst zijn er zelfs onderwaterfoto's gemaakt, ook heel apart.
Bij ons is het inderdaad ook niet duur, nog geen 5 euro voor ons tweeën per keer.
En het zwembad is dan alleen geopend voor baby en peuters, dus geen grote kinderen om je heen die zo veel kabaal maken dat je baby het misschien toch niet leuk zou vinden.
Bij ons is er dan ook een lesje van 15 min., waarbij op een hele leuke manier "spelletjes" gedaan worden, die weer goed zijn voor de ontwikkeling.

Maar ik ga met name voor het plezier!

hallo

Baby zwemmen is echt geweldig! Wij doen het sinds Stijn 12 weken is en ik hoorde vandaag dat we over twee weken gaan afzwemmen voor het guppy diploma! Geweldig toch. HIj vindt het heerlijk in het water en er is zoveel te zien in zo'n groot bad! We doen allerlei spelletjes en oefeningen, lekker liedjes zingen. Vorige week is bij ons de onder waterfotograaf geweest, ben benieuwd naar de foto's.

Echt een aanrader
Carina

hallo,

ik vind babyzwemmen ook heel leuk!!! heb ik ook altijd met mijn dochtertje gedaan, bij ons het op de dinsdagmorgen maar dan moet ik werken, na de vakantie ga ik op een andere dag werken dus dan kan ik eindelijk weer gaan, ik ben benieuwd wat mijn mannetje dr van vind, ik kijk er iniedergeval naar uit!

groetjes susanne

Ja, erg leuk!!!
Sinds Iris 3 maanden is zwemmen we iedere zaterdag. Bij ons ook bijna 5 euro en de les duurt 30 minuten.
Afgelopen zaterdag ook diploma gezwommen. Teddyberen 1. En ze heeft het gehaald!!! Echt leuk, het volgende diploma is wel een stuk moeilijker met zelf op de kant klimmen enzo.

hoi hoi
ja ons mannetje vind het ook altijd hartstikke leuk, doe het al sinds dat ie 10weken is. Gaaf zeg zo'n onderwater fotograaf, is bij ons nog niet geweest en die diploma's is bij ons ook niet helaas(vlissingen), tenminste nog niets van gehoord, Hij is nu bijna 8mnd oud.Maar we vinden het allebei geweldig.dus blijven we het doen, bijna elke week. Als de kleintjes een maand of 15 zijn mogen ze naar een grotere groep en doen veel wildere dingen, Leuk!!!!!

ik wil ook gaan baby zwemmen met jayden ben nog steeds niet geweest elke keer komt er wat tussen maar kan dat ook nog als die bijna zes maanden is of is die dan al te oud? groetjes sil

nee hoor 6 mnd. is helemaal niet te oud, dat kan prima, hier is het pas vanaf 6 mnd, mijn dochter was 9 mnd toen ik begon en dinand zal ong. 8,5 maand zijn als ik begin, er zit nu eerst 6 weken vakantie tussen, dus lekker gaan met hem, veel plezier!

groetjes susanne

Terug
Bovenaan