Babyzwemmen

Hallo allemaal, mijn zoontje is bijna 3 maanden. Ik wil heel graag met hem babyzwemmen, maar ik heb begrepen dat de hoeveelheid chloor in de meeste zwembaden  niet goed is voor baby's. Er  bestaan ook chloor-vrije zwembaden. Weet iemand een  chloor-vrij bad in de buurt van Leiden?

Groeten!  

Ik kom niet uit de buurt. Misschien ff googlen op zwembad leiden en dan maar gewoon bellen wat ze hebben en ook of ze aan babyzwemmen doen.

Succes met je zoektocht.

Joah vond het vorige week erg leuk en vooral de andere kindjes.

Groetjes Bianca

Hoihoi,

Wij zijn nu 4 keer met Evy gaan babyzwemmen, echt geweldig.
Maar wat wij begrepen hebben, mogen ze geen chloor meer gebruiken in de zwembaden hier in Nederland. Ze gebruiken nu iets anders, vraag me alleen niet wat.
En anders idd even bellen, met het zwembad bij jou in de buurt, dan weet je het zeker.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi Laura,

Heb je al een zwembad gevonden? Ik woon zelf ook in Leiden maar volgens mij hebben alle Leidse baden chloor in het water. De Fluit in Leidschendam vond ik een goede optie maar heb t liever nog ietsje dichterbij.

Groetjes,
Marian

hoi hoi.
als ik jou was zou ik gewoon effe informeren,
met ons eerste kindje heb ik ook op baby zwemmen gezeten maar ze kreeg telkens ontstoken oogjes dus vandaar dat ik het nu eigelijk niet wil.
succes ermee

Terug
Bovenaan