Babyzwemmen?

A

Anoniem

Guest
Hi,

Ik vroeg me af of iemand van jullie ook aan babyzwemmen doet, en zo ja, vanaf hoe oud? Sophia is morgen 16 weken en heeft twee rondes inenten gehad, kan ik dan gewoon woensdag gaan zwemmen???

xxx

Hey,

Ik ben met Tim met 12 weken gaan zwemmen en hij vindt het heerlijk!!!

Groetjes

Hoihoi,
Ik ben ook vroeg met mn kleine gaan zwemmen rond de 3mnd, nu is hij 6mnd en word al supervrij in het water, hij geniet er zo van!!!

Groetjes

Hey,

Ik ben met Nick vanaf 8 en een halve week al gaan zwemmen. Dat mag vanaf de eerste spuit is mij verteld.
Hij geniet er elke week weer met volle teugen van!!

Groetjes Mootje

Hoi,
Ik snap er niets meer van! Hier hebben ze gezegd na de 3e inenting, dus nu na 4 maanden..... Volgende week voor het eerst, wordt leuk denk ik! Reef gaat trouwens met papa zwemmen!
Groetjes Nanna

Celeste begon na de eerste inenting  (mid-oktober) en was toen 8,5 week. Zij vind het geweldig en ik ben blij dat ik niet  na de CB aarts ging luisteren - die  raden aan om te wachten tot  6 maanden...........
Deze week zijn wij niet geweest omdat zij verkouden is maar vlg week hoop ik weer bij te zijn

Mor 74    

Het is heel wisselend per zwembad. En hier in Emmen zeggen ze ook dat het aan de baby ligt. Heb je een mini baby van 4 maanden, dan moet je het rustig aan doen. En heb je een flinke tante (niet qua formaat, maar ook het doen en laten) kan het misschien wel eerder. Ik ging met Idamirthe al vanaf 6 weken. Gewoon even lekker meezwemmen met haar grote broer, en dan na 10 minuten lekker warm aankleden. Zij was dan ook een wakkere tante. In Emmen deden ze er niet zo moeilijk over, omdat ik al bekend was. Maar de grens ligt daar eigenlijk met 12 weken. Maar ze houden het kindje goed in de gaten, hoe jong het ook is, want daar gaat het om!

Janine

Terug
Bovenaan