Babyzwemmen

Hoi allemaal,
Ik vroeg me af wie er van jullie al heeft baby gezwommen of het nog gaat doen?
Ik ben van plan om maandag voor het eerst met Tymo te gaan, het lijkt me echt enorm leuk!
Alleen jammer dat het zo vroeg in de ochtend is, 9.15 uur al. Normaal krijgt Tymo dan net pas zijn eerste voeding. Maar goed, dan maar een keertje vroeg opstaan he!
Ik ben benieuwd of hij het leuk vind. En ben benieuwd wat jullie ervaringen er mee zijn tot nu toe!
Liefs,
Mar

Ik ben al een paar keer naar het babyzwemmen geweest. Ik vind het erg leuk, maar Thijs vind het nog niet zo leuk. Vooral het onderwater gaan vind hij echt niet leuk.
Verder gaat het wel. De "les"duurt een half uurtje en dat is echt lang genoeg. Hij is daarna helemaal op.
Bij ons zijn de tijden ook niet optimaal.
Op woensdagmiddag van 14.45 tot 15.15 en 15.15 tot 15.45 en donderdagochtend om 10.45.
Dus voor de voedingen ook niet handig, vooral omdat ze adviseren niet te voeden vlak voor het zwemmen ivm spugen.
Ik geef nu zijn voeding na het zwemmen om 15.30. Dat red hij net.

Veel plezier met het zwemmen.
Groetjes, Petra

Toen Lisa 10 weken was ben ik gaan babyzwemmen met haar. Ze vindt het heerlijk, warm water en liedjes zingen. Het is goed voor je baby...ze worden watervrij en leren bewegen in het water. Voor jou is het ook leuk want je leert andere moeders en hun baby's kennen, ik vind het erg gezellig.

Het is erg leuk, geniet ervan!

Groetjes,

Ilze

Toen Lisa 10 weken was ben ik gaan babyzwemmen met haar. Ze vindt het heerlijk, warm water en liedjes zingen. Het is goed voor je baby...ze worden watervrij en leren bewegen in het water. Voor jou is het ook leuk want je leert andere moeders en hun baby's kennen, ik vind het erg gezellig.

Het is erg leuk, geniet ervan!

Groetjes,

Ilze

Mijn man doet het babyzwemmen. Kiron vind het voornamelijk prima. Het water is lekker en hij zit lekker bij papa maar verder kan het hem nog niet erg interesseren haha!

Groetjes

Terug
Bovenaan