babyzwemmen

eindelijk zover.
aankomende donderdag gaan we babyzwemmen.
hebben jullie hier al overna gedacht?
en wie gaan ook lekker babyzwemmen?!

ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten.
en wat ik allemaal mee moet nemen

Ik ben er met onze oudste ook mee begonnen, maar ben om medische redenen moeten stoppen. Ik denk niet dat ik met Tim ga babyzwemmen. Het nadeel vind ik vaak bij dat soort activiteiten dat het altijd ongunstig valt met slaap/eettijden. Vind het dan zielig om ze wakker te maken.

gr Ingrid

hier absoluut plannen om te baby zwemmen. het water is dan extra warm, en dat is voor mijn reuma ook goed. ik heb al zo'n zwemband gezien waar ze in kunnen zitten, en een drijfmatje waar ie in kan liggen. schattige zwembroekjes en zwemluiers.
samen met een vriendin die net mama is van een meiske het zwembad onveilig maken joepie!!!

laat je weten hoe ze het vond , kellycamping?

ja hoor zal ik laten weten.
hier in zutphen is het babyzwemmen op donderdag van 9 tot half 11.
en is verdeeld in 3 blokken.
wij zitten in het blok van 9 tot half 10 en daarna mogen we zelf lekker zwemmen

Ik heb met de 2 oudsten ook gezwommen en ga denk ik ook wel met Florian, maar wacht wel tot ie wat ouder is omdat het zoveel lawaai is in het zwembad en ze hier zo onrustig van worden...

1 tip...ga niet te lang het water in omdat ze nog zo snel afkoelen en neem een flesje mee zodat ze na die tijd lekker kan drinken, warmen ze lekker op van binnen uit!

Heel veel plezier!! Ik vond het altijd fantastisch leuk!!

Hoi,

Ja heb ik met de andere kinderen wel gedaan, maar nooit voor 6mnd, ook nu pas na de zomer weer, tot die tijd lekke thuis in het badje wat liedjes zingen ed,,haha
Veel plezier igg
Liefs MJ

ps; water is idd warmer met babyzwemmen, maar nog lang niet de temp die het moet zijn, vandaar dat vaker het advies s vanaf 6mnd, al doen somige zwembaden idd vanaf 3mnd!

Terug
Bovenaan