Bach rescue?! 9 maanden

<p>Hallo,</p><p>ons zoontje is zoiezo een slechte slaper overdag en in de nacht en na 283 tips en osteopaat bezoeken geen verandering. Nu zijn wij op vakantie en is het helemaal dramatisch. Nu had mijn schoonmoeder Bach rescue kids. Dus zonder alcohol. Mijn zoontje is negen maanden. Maar het voelt gewoon slecht om te geven. Anderzijds het werkt als een trein en wil ik er thuis mee stoppen. Of niet? Iemand er ervaringen mee? </p><p> </p><p>liefs</p>

Als je weet dat dit jou en je kindje helpt, zou ik het doen. Ik neem aan dat je speciaal iets voor baby/kind hebt? Ik heb zelf geen ervaring met bach, maar heb toen onze zoon klein was wel eens druppels Cinnababy gegeven. Voelde me hier in het begin ook erg slecht over, maar het kan geen kwaad en het hielp hem goed

Klopt inderdaad voor baby/kind. Zonder alcohol. Hij kan zelf zo moeilijk rust pakken. Hij is erg actief wat heel gezellig is alleen het zit hem met slapen in de weg. Gebruik het bewust overdag niet dat komt hopelijk wel goed als we weer thuis zijn. Maar vind het belangrijk dat hij een x aantal uren kan slapen in de avond /of nacht

Heb je al eens naar de oorzaak van het slechte slapen gezocht?
- Bied je je baby rust, regelmaat en ritme
- Gebruik je bed rituelen? 
- Houd je rekening met de wakkertijd van je baby?
- Leg je je baby moe maar wakker in bed?
- Heeft je baby een knuffeltje of slaapzak wat vertrouwd voelt?

Terug
Bovenaan