Bachelorproef

Beste,

Mijn naam is Annemarie Zwaga en ik ben een laatstejaars-studente vroedkunde aan de Artesis Hogeschool. Als onderwerp voor mijn bachelorproef heb ik gekozen om de de invloed van een ruggenprik (epidurale verdoving) op borstvoeding te onderzoeken.


Voor dit onderzoek ben ik op zoek naar vrouwen die vaginaal zonder complicaties bevallen zijn, al dan niet met een ruggenprik (epidurale verdoving). De bedoeling van dit onderzoek is om de invloed van een ruggenprik (epidurale verdoving) op borstvoeding te onderzoeken . U zal gevraagd worden verschillende vragen te beantwoorden die gerelateerd zijn met het geven van borstvoeding. De antwoorden op de vragen zijn volledig anoniem en alleen bestemd voor het onderzoek en zullen niet beschikbaar zijn aan anderen. Deelname aan dit onderzoek is vrijwillig. Op ieder moment kunt u het onderzoek stop zetten en de toestemming alsnog intrekken. De resultaten van het onderzoek zullen gebruikt worden om een uitspraak te kunnen doen over de invloed van een ruggenprik (epidurale verdoving) op de borstvoeding. Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met mij, op het email adres annemarie.zwaga@student.artesis.be.

De enquete kunt u vinden via de link: http://www.thesistools.com/web/?id=258064

Alvast bedankt voor uw deelname aan dit borstvoedingsonderzoek.
 
Hoi Annemarie,

Ik heb de vragenlijst ingevuld hoor. Maakt het niet uit dat ik in NL woon?

Wat je verder nog zou kunnen overwegen, is om het beheer van www.borstvoedingsforum.nl (dat is het forum van de Samenwerkende Borstvoedingorganisaties in Nederland) te vragen of je daar een oproep mag plaatsen. Je zult dan waarschijnlijk een hoop respons krijgen waar je iets mee kunt :))

Succes met je bachelorproef!

Groetjes,

Yvonne
 
Terug
Bovenaan