back again!! (met foto's)

A

Anoniem

Guest
Ik ben er weer. Af en toe schoot ik er zo is tussendoor, maar actief was ik ff niet.
Ging/gaat even niet zo erg lekker, maar komt wel weer.

Alle jarige kids en net jarig geweest (nog) GEFELICIFLAPSTAART!

Hier Yoëll en mama's schoenentic hahaha

Nieuwe patta's van mn moeder hihi

Zijn ze niet cool!!!

Mama moet nog ff op pad voor jibbitz en dan ben ik helemaal cool en hip

Yoëll en Pauline

Coole schoenen! Stoer hoor, Max word alleen maar heel driftig als ik 'm schoenen aandoe, sokken mag ook niet van 'm. Hahah dat wordt nog leuk als het herfst is.

he cool  zeg.
ik vindt je heel stoer   kusje tess

Enne paulien, je hebt mail.
Liefs sandra

Gaaf ja,.. had ze laatst ook in mn handen!

Maar uhm,.. volgens mij ligt je contactlens op de grond (foto 2) Hahaha.. Maar dat had je natuurlijk niet gezien omdat je geen contactlens in had omdat je die kwijt was en omdat,.. ach.. je snapt m wel  

Groetjuuuuuhs!!

Esmé mv Kay

Die zijn mooie man!

Ik vind ze zo stoer, wil ze ook graag voor Tess... maar om mijn portomonee te sparen moet ik van mezelf wachten tot ze 2 weken los loopt,  (enne geheimpje... de afgelopen dagen was het 1 of 2 stapjes los, vandaag al meer dan 7.... en steeds vaker... (ben zo trots) nog 2 weekjes... dan kan ik ook los!!!)

Groetjes Nanda

Dit is de nep versie. Deze mama mag van papa geen 30 euro uitgeven voor schoentjes waar hij zo uit is  Deze kostte €7,95 bij aktiesport. Ze hadden ook nog zilverkleurige.

En ehhhh Esmé; foto 1 staat van vleuten met een flesje sap, rara wat valt er op foto 2 op de grond..... Juist hij vind het cool om te schudden en dus alle druppels op de grond
Maar scherp opgevat, jou lenzen zitten nog goed

Je zou toch zeggen zo'n glazen deco-knikkertje..
Druppel?.. Daar heeft het een te onnatuurlijke vorm voor.. Tis wat ovaal,..

serieus waar het is een vallende drup
En ehh ik ben niet zo van de deco steentjes hihi

Terug
Bovenaan