Back again...

Dag future mommy's
Ik ben er ff tussenuit geweest maar ben nu weer trug. We zijn in de tussentijd verhuisd en alles gaat goed! Afgelopen week de 20wkn echo gehad en ons kindje lijkt kerngezond. Tenminste, geen afwijkingen op het eerste gezicht. Helaas konden ze ons nog niet vertellen of we nou een jongen of een meisje krijgen :(
Wel moet k met 32wkn nog eens trug naar de gyn voor een uitgbreide echo ivm een laagliggende placenta. Die ligt nu nog erg dicht bij de baarmoedermond en als dat tegen die tijd niet is veranderd MOET ik in het ziekenhuis bevallen. Dat is dan weer minder, maar wat doe je eraan he. Hoe is t verder nog met iedereen? Heb ik belangrijke dingen gemist? Dit topic is inmiddels aardig uitgebreid....
Liefs Mandy

Inmiddels precies 21wkn

Hoi!

Zit je ook op de hyves? http://meimama2010.hyves.nl/

en
http://mei-juni-mama2010.hyves.nl/

Daar zitten we nu meestal met zijn alle, hier is het wel aardig stil gevallen.

Jammer dat je niet weet wat het wordt, misschien dat je het met die 32 wken komt te weten.. Jammer idd ook van die laagliggende placenta... Ziekenhuis bevallen kan gelukkig ook :D, ik moet ook in het ziekenhuis bevallen..

Ik zelf gaat het iets minder.. Ben namelijk 50% de ziektewet in wegens weer een dreigende beginnende zwangerschapsvergiftiging... Nu is nog alles "goed", maar gaat mijn bloeddruk omhoog dan moet ik weer bedrust houden.. Ach dat was ik gelukkig al mee bekent van mijn zoon. :D

Ha Josh,
Ik heb me ten wel aangemeld op die hyve maar heb er niets meer van gehoord..
Dus je hebt al eens zwangerschapsvergiftiging gehad? Klinkt ernstig?! Een tante van me heeft dat ook gehad, daardoor is mijn nichtje iets meer dan 2mnd te vroeg geboren. Beetje kantje boord allemaal, met allebei. Maar wel een "voordeel" dat je weet wat t is, als t nu weer de kop op dreigt te steken..
Indd jammer dat we nog niet weten wat we krijgen. Ofja, niet 100% zeker. De gyn gaf wel méér dan 50% op t een maar durfde het gewoon niet met zekerheid te zeggen. Dus zeg ik verder ook maar niet te veel ;)
Verder trouwens alles goed met jou en je kleintje?
xx

Heb trouwens nog gauw ff gekeken (http://meimama2010.hyves.nl/) en zie dat we er toch bij staan.. Krijg je daar ook meldingen na het plaatsen van berichten? Mijn vriend en ik delen de Hyve nml, anders heeft hij straks ook zoiets van "wtf is dit nou weer" hehehe. Al die vrouwenpraat..

nou dat kun je bij het insturen van je berichten uit zetten.. dus "geen noti...ontvangen".. dus daar dan wel ff opletten... :D

Ja ik heb het bij mijn zoon gehad met 20 wken al maar met bedrust nog tot 38 wken kunnen uitzitten... Nu dus pas met 24 wken alleen nog rustiger aan doen. Ik had dan niet zo heel erg als somige mensen dat hebben hoor... :)

Ja het is idd mooi dat ik het nu al er achter ben.. dus gewoon goed luisteren na mijn lichaam en dan hoop ik dat het goed komt.. ik ben nu wel 26 wken voorbij dus al een hele geruststelling.

Nee dan kan je idd wachten tot je betere uitslag hebt.. hihihi.. heb je zelf nog een gevoel van wat het gaat worden?

nou dat kun je bij het insturen van je berichten uit zetten.. dus "geen noti...ontvangen".. dus daar dan wel ff opletten... :D

Ja ik heb het bij mijn zoon gehad met 20 wken al maar met bedrust nog tot 38 wken kunnen uitzitten... Nu dus pas met 24 wken alleen nog rustiger aan doen. Ik had dan niet zo heel erg als somige mensen dat hebben hoor... :)

Ja het is idd mooi dat ik het nu al er achter ben.. dus gewoon goed luisteren na mijn lichaam en dan hoop ik dat het goed komt.. ik ben nu wel 26 wken voorbij dus al een hele geruststelling.

Nee dan kan je idd wachten tot je betere uitslag hebt.. hihihi.. heb je zelf nog een gevoel van wat het gaat worden?

Hi Mandy,

Ik heb hetzelfde met mijn placenta, maar ik ga er vanuit dat hij nog wel omhoog trekt. Mijn verloskundige maakte zich er in ieder geval geen zorgen over, die zei dat het in 99% van de gevallen nog goed komt. In ieder geval krijgen we nog een extra echo, dat is mooi meegenomen toch! Misschien kunnen ze dan wel zien wat het wordt ;-)

@ Josh
ik heb al vanaf het begin gezegd dat we een meisje krijgen en dat was ook het vermoeden van de gyn, we zullen zien of het klopt ;)

@ Imkie
ja indd, extra echo is nooit weg, hehe. Maar mijn gyn zei ook dat dat in 9 van de 10 gevallen goed komt. Maar met mijn geluk ben ik er toch nog niet zo zeker van, Maargoed, is ff afwachten he,..

Terug
Bovenaan